Szukaj

Ocena kierowcy - Audi A6 C7 Limousine

dao, 12 lat temu
Silnik 2.0 TFSI 180KM 132kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 7 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Audi A6 C7 Limousine 2.0 TFSI 180KM 132kW 2012-2014 - Oceń swoje auto
4,92
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Piękne wnętrze. Pozwala każdego, kto wsiądzie do auta.
5,0
Całokształt
Bardzo wygodne i komfortowe auto. Ale daje również frajdę przy dynamicznej jeździe. Piękne w środku i na zewnątrz.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak na małą pojemność silnik ma bardzo dobre osiągi. Pracuje cicho w całym zakresie obrotów, nie ma turbo dziury. Moment obrotowy jak u diesela, od 1500 obrotów ciągnie.
5,0
Skrzynia biegów
W trybie ekonom pracuje bezstopniowo, nie odczuwa się żadnych zmian biegów. W trybie sport bardzo żwawa i wyprzedzanie jest przyjemnością. Jedyny mankament to w trybie ekonom po gwałtownym naciśniciu gazu trzeba swoje odczekać i nawet kiedy przyśpiesza to jest to wolniej niż w trybie sport. Dlatego przed wyprzedzaniem lepiej wrzucić na sport. W tej kwestii skrzynia DSG zachowuje się lepiej. Ale w BMW 5 jest nawet gorzej. Ps. Zmiana. Okazało się, że jak się wciśnie pedał na maksa w podłogę, to ciągnie do przodu jak na sporcie. Dlatego daję 5
5,0
Układ jezdny
Bardzo komfortowo, tłumi wszystkie nierówności, pracuje cicho. Pełna kultura, jak przystało na klasę auta.
Komfort
5,0
Widoczność
Oczywiście tej wielkości auto będzie trudno zaparkować. Mimo prawie 10 lat jeżdżenia podobnymi autami (mondeo, superb) przez pierwsze dni było ciężko. Ale szybko można się przyzwyczaić, czujniki pomagają. Lusterka świetne, praktycznie nie ma niewidocznej strefy.
5,0
Ergonomia
Jest idealnie. Wszystko w zasięgu ręki, wiele poręcznych schowków. Wszystko działa bardzo dobrze. Wygrąd wewnątrz jest najlepszy w klasie (bmw5, mercedes e), piękne matowe drewno. W standardzie mam 9 głośników i subbufer - dzięk czysty i mocny. Czysta przyjemność.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewa i chłodzi bardzo szybko. Odmrażanie szyby trwa tyle co w przypadku podgrzewanej szyby (jak w mondeo). Cicho i niezauważalnie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca, w tej klasie to standard.
5,0
Wyciszenie
Jest doskonale. Przy 120-130 km/h można rozmawiać szeptem. Nie echałem bardziej cichym autem.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
To zależy. Jeśli jechać ekonomicznie to na trasie jest 6,5l, w mieście 8-8,5. Ale tylko i wyłącznie jadąc bardzo, bardzo ostrożnie. Naciśniciu gazu powoduje wir w baku i informacje od producenta na nic się zdają. W mieście jest to 12-13, w trasie ok 10, przy dynamicznej (nie szalonej jeździe).
5,0
Stosunek jakość/cena
3 miesiące chodziłem po wszystkich możliwych salonach. W Audi, które na początku wydało mi się zbyt drogie, ale ostatecznie dostałem najlepszą cenę.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Póki co wszystko jest ok i mam nadzieję, że tak zostanie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak wyżej.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TFSI 180KM 132kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Audi A6 C7 Limousine