Kolor: Daytona Grey, S-line, aktywne matrix'y LED i 20 calowe kola z RS. Do tego 333konie z 3-litrowej benzynowej V-6-tki - Tu trzeba sie zastanowic czy S6 jest warte wydania kolejnych 120tys.
Kazdy kolejny raz kiedy odpalam silnik usmiecham sie bo wiem ze dobrze wydalem pieniadze
Wrażenia
5,0
Silnik
6 cylindrow , Kompresor mechaniczny, 333 konie to musi jezdzic
4,0
Skrzynia biegów
7 biegowy DSG - bez problem
4,0
Układ jezdny
w trybie dynamic zmienia sie zdecydowanie na plus w stosunku do trybu comfort.
Komfort
5,0
Widoczność
wygodny, cichi i szybki sedan rodzina 2+2 wygodznie jedzie na narty
4,0
Ergonomia
siwwetnie nic dodac nic ujac
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
klima 4 strefowa dziala fenomenalnie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Zastanawialem sie nad BMW 4 Gran Coupe 435i swietnie jezdzi ale jest sporo ciasniejsza stad wybor padl na A6 3.0 TFSI Sedan
4,0
Wyciszenie
do 180km/h jest super powyzej kazda 10-tka wiecej znacznie zwieksza halas.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Kupujac benzynowe 3 litrowe V6 nie licze na spalanie jak 2.0 TDI. Swoje wciaga ale warto. Zmowilem wiekszy o 10litrow bak. teraz mam 75 ltrs i 700-800 km przejedzie , jak sie postaram to po 500 bedzie trzeba wlac.
4,0
Stosunek jakość/cena
Audi dobrze skonfigurowana swoje kosztuje tu tanoi nie jest ale stoi za tym swietna jakosc lepsza niz oferuje BMW .
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 TFSI 333KM 245kW
[l/100km]