Rewelacja samochód, zwłaszcza z USA z 8 biegowym tipem. Auto nie ma słabych punktów: motor po programie generuje ponado 300ps/440nm, pancerny tiptronik, proste zawieszenie bez udziwnień, 80 tkm intensywnego użytkowania bez żadnych warii, aktualnie 140 tkm. Po programie osiągi bdb, 100-200 poniżej 16 sekund, czyli trochę szybciej jak 3.0 tfsi w serii, a koszty eksploatacji 2.0 przy 3.0 to pikuś (rozrząd, uszczelnienia etc).
Wrażenia
5,0
Silnik
Po programie jeździ bdb. Moc wystarczająca, niskie 5 do setki, niecała 16 w przedziale 100-200. Zbiera się super.
5,0
Skrzynia biegów
Pancerny tirptronik w autach z usa, olej zmieniać co 70-80 tkm i będzie latał, nie to co 7b na europę:)
5,0
Układ jezdny
Auto bdb się prowadzi, quatroo robi robotę.
5,0
Karoseria
W większości aluminium, więc korozji powinna mu być obca.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
podwójne szyby, jest cicho.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Eksploatacja tania, nic się nie psuje, ale swoje pali, cieżko zejść poniżej 10 litrów w trasie, wymaga to bardzo delikatnej jazdy, lpg auto przyjmuje więc jak kotś dużo lata, można o tym pomyśleć.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Super auto, zero awarii. Solidny samochód.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TFSI 252KM 185kW
[l/100km]