Szukaj

Ocena kierowcy - Audi A6 C7 Avant

Kierowiec, 8 lat temu
Silnik 2.0 TDI 177KM 130kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 184 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Audi A6 C7 Avant 2.0 TDI 177KM 130kW 2011-2014 - Oceń swoje auto
4,54
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria
5,0
Całokształt
Auto super wygląda i jeździ. Budzi zachwyt przechodniów i respekt kierowców, widać to przez szyby mojego auta oraz w lusterku ale w tym wszystkim nie oto chodzi, choć to miłe, że komuś też podoba się moje auto. Cecha szczególna to jego reflektory przednie (xenon i światła dzienne LED) - przykuwają uwagę wszystkich i tylne lampy których nie pomylisz z innym autem. Samochód jest b.dynamiczny i w miarę oszczędny. Średnio spala 7.0 l/100km. Jednak w trasie (nie autostrada) do 100 km/h osiągniesz 6.0 i mniej. Potrafi też połknąć 10 l szczególnie zimą kiedy silnik jest niedogrzany. Za to auto odwdzięcza się sylwetką - niby kombi ale wygląda jak rasowe sportowe Coupe. Komfort jazdy wspaniały, wszelkie przyciski i regulatory w kabinie są intuicyjnie usytuowane i wyglądają kosmicznie szczególnie nocą. Do niektórych należy się przyzwyczaić. Systemy wspomagające kierowcę tj. tempomat, automatyczna skrzynia biegów,czujniki deszczu i zmierzchu, nawigacja, przyciemniane lusterka boczne i wsteczne, asystent parkowania oraz czujniki ciśnienia w oponach sprawiają, że jazda staje się przyjemnością a nie udręką. I za to lubię moje Audi. Chciałbym aby kolejny mój samochód (za kilka lat) był tej samej marki.
Wrażenia
4,0
Silnik
Ogólnie dobrze - nie wiele mogę powiedzieć bo zrobiłem dopiero 15000k km. W trybie Eco - mułowaty ale oszczędny - wystarczy do codziennej jazdy. W trybie auto sam dopasuje charakterystykę pracy do stylu jazdy. I tryb Dynamic - jak V8 charakterystyka skrzyni i silnika pozwala wyciągnąć bardzo wiele z tego 2.0 TDI.
4,0
Skrzynia biegów
Zaznaczę, że to moje pierwsze auto z automatem. Skrzynia Multitronic wspaniale pracuje z tym silnikiem ponadto tryby pracy skrzyni można zmieniać. W trybie Eco - mułowaty ale oszczędny - wystarczy do codziennej jazdy W trybie auto skrzynia sama dopasuje charakterystykę pracy do stylu jazdy. I tryb Dynamic - jak V8 charakterystyka skrzyni i gang silnika pozwala wyciągnąć bardzo wiele z tego 2.0 TDI. Ponadto tryb sportowy zmiany biegów dźwignią oraz manetkami przy kierownicy - super frajda z jazdy przydaje się przy wyprzedzaniu.
5,0
Układ jezdny
To moje pierwsze Audi. Układ jezdny i zawieszenie jest super komfortowe. Nazwę je lekko twarde ale takie dedykuję na polskie drogi. Kiedyś przewiozłem moją siostrę a ona, że jeździła wieloma samochodami ale z takim zawieszeniem jedzie pierwszy raz. Tak się jej spodobało, że przesiadła się na miejsce kierowcy i potwierdziła swoją opinię. I to na tyle.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra słupki boczne tylko lekko ograniczają pole widzenia. Lusterka duże o dużym polu widzenia. Światła xenon widoczność b. dobra nawet na mijania. Dodatkowe światła doświetlające mokrą nawierzchnię pomagają bardzo nawt wtedy gdy jest sucho.
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo wydajane ogrzewanie, wentylacja i klima.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca bardzo dużo dla kierowcy i pasażera w porównaniu z BMW E60 czy nowszym F-10 wygrywa Audi.
4,0
Wyciszenie
Mogło by być ciszej ale i tak przy 150/h jest cicho.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tak myślę.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic na razie się nie psuje
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic na razie się nie psuje

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI 177KM 130kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Audi A6 C7 Avant