Szukaj

Ocena kierowcy - Audi A6 C7 Avant Facelifting

Noiz, 5 lat temu
Silnik 3.0 TDI clean diesel 218KM 160kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 280 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Audi A6 C7 Avant Facelifting 3.0 TDI clean diesel 218KM 160kW 2014-2017 - Oceń swoje auto
4,79
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : PE-TAR-DA! mało które auto moze w ogóle podjąc walkę, a 99% sie mooocno zdziwi, opuszcza szyby i pyta co tu mam za silnik ! dla porównania, wiele aut z ponad 400 KM motorem ma dużo gorsze osiągi, a najmocniejsze jakie zjadałem to ponad 600 KM najnowsza Gklasa V12 AMG G65 (!) (nie G63 ! V8 ) - i szok i niedowierzanie, jak auto za ponad bańkę, palące zawsze ponad 20 litrów jest miażdżone w każdej sytuacji i na światłach i ZWŁASZCZA w trasie (opory powietrza kiosku)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy : na pewno hamulce, mimo duzych tarcz, wszystkich wentylowanych w serii oraz standardowe koła / opony wielkość 17- 18 cali 225-245 nei wystzrczają do hamowania trgo pojazdu, trza jezdzic z głową i wyobrażnią, ceramik a RS6R ABT 720 KM robi robotę, ale ..kosztuje grubo ponad ..100tys pln..
5,0
Całokształt
jezdziłem wszytskim juz chyba, kochałem BMW za młodu, do pierwszego poważnego wypadku, na deszczu i kasacji auta, nigdy wiecej, to samo z Xdrive, kilka Mercedesów, jednak kanapa to nie dla mnie, moze jak bede po 70tce.. Lexusy - paliwożernne, zwłaszcza ..hybrydy! w trasie, bo w miescie "jako-tako" (po japońsku ;) ) w 10 l się zmieścisz, ale ergonomia i obsługa przyrządów beznadzieja, no i osiągi przy tym spalaniu jakaś kpina :( VW, nei porównujmy, ktoś kto porównuje audi do VW, nigdy nie miał obu tych marek , nie ta jakośc, nie to zaiwszenie , prowadzenie, wyciszenie Jeepy sie trafiały, bujaki na resorach, paliwożerne kiedys smialem sie z Audi, że udawane premium, że prawdziwe premium, to tylko rdzennie tylnonapędowe Merc, BMW, LExus,, Audi juz dawno przegoniłp te "klasy premium", nawet Volvo najnowsze zjadają BMW, jakością i designem, tylko szkoda ze nie maja już powaznych silników, tylko motorki od kosiarek max 2 l :( jestem byłym fanem BMW, jednak prawda jest taka, ze jak ktoś RAZ przesiądzie się z BMW do AUDI w podobnej konfiguracji (silnik, skrzynia, napęd) już nigdy nie wróci w drugą stronę to nie działa..
Wrażenia
5,0
Silnik
myslałem że 218 KM będzie za mało, w praktyce wystrcza w 100 % sytuacji na drodze czy w mieście, 6,8 s 0 - 100 kmh a przede wszystkim napęd i szybka skrzynia pozwala również na objechanie 95% aut spotkanych, zwłaszcza ze startu na światlach po pół roku jazdy dodałem program, okazało się, że juz w serii 218 KM - Audi zawsze dodaje bonusa (nie tylko Audi - cała grupa VAG - a więc również VW, Skody, Seaty) ZAWSZE w dieslach mają wiecej mocy w serii niż deklaruje producent - więc moja miala w serii zamias t218 - 230 KM - po dobrze napisanym programie tunerskim , przez doswiadczonego fachowca - bezpieczna moc wzrasta do .. 320-330 KM, u mnie było to ..340 KM! tak mocna seria sie trafiła oraz ..720 nM!! poczytajcie pracownei czip tuningu, na Facebooku - ŻADNA BMW nie trzyma serii (!) ani jeden egzemplarz, BMW zawsze ma nizszą moc od obiecywanej, stad dostaje baty na drodze, nie wspominając o udawanym napędzie X-drive, k†óry na hamowni , na rolkach wychodzi od razu, poruszając jedynie tylną rolką przz dłuższy czas :( nigdy wiecej BMW, z jego kiepską jakością materiałów, zwlaszcza wnetrza, k†óre po 250 tys km, wyglądja jakby miało 30 lat.. co to oznacza? najmocniejsza seryjna wersja A6 competition biturbo ma 324 KM i 4,9 0-100kmh, moja miala ,,4,8 - z doswiadczenia, i prób w miescie, auta takie jak - G-klasa AMG 65 - ponad 600 kmh - nei ma najmniejszych szans - to samo bmw 335 i 535 - podobnie wszelkei hothatche, jak "ośkowe" Honda Civic type R, wszelkie Megane RS, Fordy RS, Leony Cupra, najnowsze, a nawet czteropędny golf R, najnowszy i najmnocniejszy, bo słabsze w ogóle nie maja szans - z ciekawszych bez najmniejszych szans najnowsze audi Q8 , a SQ7 V8 turbo szło łeb łeb :) - auta sportowe jak Nissan 370 Z nismo, nie ma najmniejszych szans, a i wiekszosc ..Maserati ,,podobnie,.. a to wsztko przy spalaniu w miescie 8 l w trasie ponizej 7 l ;D do tego silniki Audi 3.0 tDi są długowieczne, nei to co BMW, z odwróconymi kolektorami wydechowymi do wewnątrz, przegrzewakace się , byłem kiedy fanem BMW , ael po ptzesiadce do Audi mi przeszło, BMW mają jedyną przewagę zawieszenia, w wersjach standardowych, bo juz w pneumatyce, lub obnizone zawiasy S-line - zjadają BMKi.. no i napęd, BMW mozna kuoic, jesli chce sie auta tyłnapędowego, których w mocnych wersjach ponad 200 a juz na pewno ponad 300 KM trzeba nieustannie pilnowac, nawte na suchym asfalcie, nie mówiąc o mokrym , czy śniegu w napędach 4X4 Xdrive BMW z dołączanym prodzem kiedy mu sie chce - nie podchodzi nawet do 4matica Merca, który bije go na łeb, a tego z kolei bije na łeb Quattro, pooglądajcie setki porównań wideo na śniegu etc na Youtube
5,0
Skrzynia biegów
PETARDA! aksamitna, szybka, cicha, neiwyczuwalna, suer opcją są tryby jazdy, eficiency - auto potrafi spalić poniżej 6 l w trasie ! nei do uwierzenia, choc wydaje sie w tym trybie, że cos sie popsuło ;) tak delikatnie reaguje auto na pedał gazu, za to w trybach manualnych (nie ma potrzeby używac) bo najlepszy jest tryb automatyczny S auto robi sie sportowe, dzwiek glosniejszy i bardziej agresywny "sportowy" - łopatki są dodatkiem bardziej dla oka, niz praktycznym, tego sie nei uzywa..
5,0
Układ jezdny
mistrzowskie połączenei komfortu i prowadzenia, nie wybija plomb jak BMW serii 5 , ale i nie buja jak E klasa Mecedesa - pneumatyka , fajna opcja, ale rzadka i droga, do tego , gdy się popsuje , chic nie jest tak awaryjna jak wAirmatic w Mercdesie - to koszty ,,w dziesiątkach tysiecy ppln :( - więc niekonieczny dodatek, zwlaszcza na polskie drogi - to znaczy: najlepsze na PL drogi, ale.. serwis bedzie boleć kosztami..
5,0
Karoseria
ladna, nawet bez S line - elegancka, zwlaszcza poliftowa, wielki, masywny , nowoczesny grill, wiec auto sie nei zestarzeje zbyt szybko :) bardzo funkcjonalna bryla, latwa a manewrowaniu i barrrdzo pojemna :) duży tunel środkowy doskonałego napędu quattro zmneijsza nieco miejsce na nogi srodkowego piaego pasażera a zwlaszca zmniejsza miejscew schowku pod podłokietnikiem
Komfort
5,0
Widoczność
bardzo dobra bez zastrzeżen, parktroniki dzialają bdb, kamera na tył pomaga, ale nei jeste neizbedna przy parktoniku (ten jest przy tym gabarycie absolutnie konieczny) lub kamera 360 stopni, fajny, ale zbędny gadzet
5,0
Ergonomia
jak to w niemcu - bezbłędnie kto prowadizł kilka np Lexusów, wie, jak trudno obsługuje sie tam podtsawowe funkcje, chocby klimatyzajcje, nawet po roku uzywania modelu MMI- piekna sprawa! latwe i intuicyjne od poczatku a wersja MMI touch z pismem odręcznym i / lub mową (zbedny gadzet, nei uzywa sie) to petarda!
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
wzorowo! pamietam jak a nwjnowszej KIA nie moglismy przez ponad 1200 km w Alpy zimą, dobrac ogrzewania, skandal! do tego auto paliło ponad 10 l w trasie i nei oferowało ŻADNEJ mocy ani przyspieszenia..
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
doskonała! nei to co w BMW 5, tylko 5ty pasażer ma mniej miejsca na nogi, z powodu wysokiego i szerokiego tunelu śeodkowe od doskonalego napędy quattro
5,0
Wyciszenie
bdb, w 100% wystarczająco w ciut Lexusie lepiej, ale kosztem masy i osiągów choc widac oszczednosci kazdej marki, to juz nei te lata lakier zmiast 80-90 mikronów , jak w C6 ma juz 30-40 i dp tego w wiekszosci aluminioowa karoseria, wiec tez sie ten lakier tak nei trzyma, zwlaszcza na masce , od kamyczków na autostradzie to samo skóry - w C6 prawdizwe - tu juz "syntetyczne" czy np ograniczniki drzwi - w C6 stopniowe, pólkoliste, w C7 juz na tym oszczedzili
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
no golf ani superb to nie jest..
5,0
Stosunek jakość/cena
cena wysoka, ale jakość najwyzsza, porównajcie np BMW 5 a nawet 7 po 200-300.000 km i Audi A6 zuzycie materiałów wewnatrz - NIE-PO-RÓW-NY-WAL-NE! to samo silniki i skrzynie zawieszenia podobnie ale polecam chłopaka, pasjonata wyłącznie A6 z Gdyni, który średnio raz na miesiąc wyszukuje w całej Europie rodzynki i polifty 2015 - 2016 w super konfiguracjach i przebiegach 150 - 180 tys km wynajduje zadbane serwisowane egzemplarze w Niemieckich salonach Audi, i oferuje za około 100 - 120 tys pln w zależności od rocznika, przebiegu oraz wyposażenia, śledzę jego profil na portalach sprzedaży , szukajcie, znajdziecie Go, nei wiem jak facet ma na imie, nei jest handlarzem, sciaga dla siebie jezdzi 1-2 miesiace i wymienia kilka aut sprawdzałem po VIN, 100 % serwisowane, pewne auta, znaiomemu poleciłem , sprawdził w ASO, kupił , jezdzi cieszy się, ja przepłaciłem za swój z polskiej sieci dealerskiej ponad 40 % :( no i wyposazenie jak to z kraju - ubogie, ale wystarczające..
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
w starszych modelach czasem cos drobnego z elektryki, zwlaszcza w modelach przepakowanych gadzetami, mam wielu znajomych z modelami C6 i C7, w tym polifty
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
właściwie sie nei zdarzają, w A6 najpowazniejszym problemem jest ,,jego poprzedni wlasciciel, jesli traktował auto jako sportowe, i scigal sie z kazdym, po około 300 tys km zacznie to wychodzić ja na programie 340 KM, przejechałem w pół roku , bardzo agresywnie ponad 20 tys km, objawiło się to małym poceniem silnika przy uszczelelce, ASO stwierdziło ,ze jeszcze za100tys km takiej jazdy i bede musial zaczac sie martwic , oraz drobnym wyciekiem z napędu, zaraz przy skrzynki - ale to nei skrzynia a napęd, więc koszt ewentual;ny w okolicach 1000 pln , ale to moj sposób jazdy 4,8 s do setki uzywane wiele razy dziennie, kazdego dnia, zrobiło swoje..

On - zużycie paliwa dla silnika 3.0 TDI clean diesel 218KM 160kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Audi A6 C7 Avant Facelifting