Szukaj

Ocena kierowcy - Audi A6 C7 Avant Facelifting

gd, 7 lat temu
Silnik 2.0 TDI ultra 190KM 140kW
Rok produkcji 2016
Przebieg: 33 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Audi A6 C7 Avant Facelifting 2.0 TDI ultra 190KM 140kW 2014-2017 - Oceń swoje auto
5,00
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : wyciszenie - rewelacyjne!
5,0
Całokształt
Rewelacyjne auto - najbardziej udany egzemplarz, jakim jeździłem. Średnio rocznie robię ponad 60 tys km, auto użytkuję od lipca 2016 - jest perfekcyjne pod każdym względem. Dopracowanie w stosunku do poprzedniego modelu z 2012 - pod każdym względem.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik nowej generacji - trochę zbyt małej mocy do tak ciężkiego auta, ale prędkości autostradowe w DE rzędu 220 km/h - to żaden problem. Gorzej jest ze zrywami w mieście, bo przyspieszenie nie zachęca do takich szaleństw, ale w końcu to tylko A6 a nie RS6...
5,0
Skrzynia biegów
Siedmiobiegowa skrzynia działa super szybko i płynnie. Żadnych szarpnięć nawet przy agresywnym ruszaniu.
5,0
Układ jezdny
Quattro - perfekcyjnie sobie radzi, ESP szybko reaguje, żadnych uślizgów, ABS cichutko i bez szarpania hamuje...
Komfort
5,0
Widoczność
Wyciszenie rewelacyjne, znacznie lepsze niż w poprzednim modelu, jakim jeździłem, mimo tego, że mam szklany dach - co nie pomaga w wyciszeniu... Jednak mimo wszystko jazda z prędkością 140 km/h na autostradzie pozwala na rozmowę szeptem - nawet z pasażerami na tylnym rzędzie siedzeń.
5,0
Ergonomia
Tutaj niewiele się zmieniło, bo i nic więcej nie potrzeba było. Układ przełączników jest intuicyjny, nie ma potrzeby się domyślać, co się stanie jak się przekręci albo naciśnie jakiś guzik.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimie przy porannym ruszaniu i temp. zewnętrznej minus 12oC - nagrzanie wnętrza następuje po ok. 10 minutach jazdy.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jest ok, z tyłu dwójka dzieci w fotelikach ma wystarczająco miejsca, jednak piąty pasażer w środku zawsze narzeka... Nie ma miejsca na nogi - duży tunel środkowy - i ciasno pomiędzy dwoma fotelikami. Bolączki pięcioosobowej rodziny.
5,0
Wyciszenie
Jak pisałem powyżej - rewelacyjne. Mimo szklanego dachu jest rewelacyjne. Domykanie bocznych szyb to kolejna zaleta Audi - inżynierowie z Inglostadt pomyśleli o wszystkim.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnie spalanie na poziomie 9 litrów - wady stałego napędu na 4 koła. Średnie zużycie AdBlue - ok 10 litrów na 10.000 km.
5,0
Stosunek jakość/cena
Audi to cena dopracowanej technologii, która kosztuje i tutaj nie ma co się rozpisywać. Nie ma dowcipów o kierowcach Audi, którzy nie witają się wieczorem, bo spotkali się rano w serwisie... A to już o czymś świadczy.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak. Żadnych. Zero skrzypień, zero trzeszczeń, żadnych ostrych krawędzi. Po prostu - przewaga dzięki technice.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak usterek - jak na razie nic takiego nie nastąpiło i mam nadzieję, że przez najbliższe kilka lat będzie właśnie tak.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI ultra 190KM 140kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,1
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Audi A6 C7 Avant Facelifting 2.0 TDI ultra 190KM 140kW
Średni koszt przejechania 100 km
40,00 zł
6,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Audi A6 C7 Avant Facelifting