Audi w manualu z silnikiem Ultra to rarytas . Pełna kontrola zrywne , szybkie i ekonomiczne. Nie wiem w moim modelu Ulta 150 KM daje prędkości maksymalne na poziomie 230-240 km/h takie jak w automacie 190 KM jak ktoś pisze że nie jest żwawe to chyba nigdy w tej konfiguracji takim autem nie jeździł - napisałbym że jest nawet za szybkie :)
Wrażenia
5,0
Silnik
Moja 150 KM rozpędza i przyspiesza bez żadnych problemów, silnik nie był w żaden sposób modyfikowany, także to duży pozytyw tym bardziej że miałem okazje jeździć 190 KM automatem - i poza skrzynią automatyczną wrażenia z jazdy bez żadnych różnic
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia manualna to coś dla koneserów którzy lubią mieć wszystko pod kontrolą , dla mnie duży plus i brak problemów z awaryjnością automatów , miałem dziękuję :)
5,0
Układ jezdny
Bardzo zrywny i stabilny
5,0
Karoseria
Bez uwag
Komfort
4,0
Widoczność
Jak na wielkość auta czujniki parkowanie to rzecz niezbędna
4,0
Ergonomia
Ładna linia duże felgi 20 całość i wygląda i jeździ
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja czterostrefowa działa sprawnie bez zarzutów
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu komfortowo , z tyłu jak na gabaryty auta komfortowo bedą podróżowały jeszcze dwie osoby , tunel na środku zabiera sporo miejsca (auto czteroosobowe :))
4,0
Wyciszenie
Jak to w Audi jedziesz 140 km/h a czujesz 50 km/h
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Grupa VAG raczej nie ma problemu z żadną częścią
4,0
Stosunek jakość/cena
W przypadku zakupu auta demo warto
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI ultra 150KM 110kW
[l/100km]