Szukaj

Ocena kierowcy - Audi A6 C7 Allroad quattro

igor, 9 lat temu
Silnik 3.0 TDI 313KM 230kW
Rok produkcji 2013
Przebieg: 36 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Audi A6 C7 Allroad quattro 3.0 TDI 313KM 230kW 2012-2014 - Oceń swoje auto
4,69
8% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Silnik to potęga a dźwięk w wydechu dopełnia sportowe osiągi tego wozu . W miescie utrzymuje obroty w zakresie 1,1 -1,5 tyś obrotów . W każdej chwili w ułamku sek. może nas katapultować z miejsca , że aż wbija w fotel. Ludzi którzy pierwszy raz jadą , wpadają w panikę jak to poczują , bo nie są przygotowani mentalnie że duże kombi może tak wystrzelić.
5,0
Całokształt
Poprzednio miałem AUDI A6 C7 AVANT 245KM DIESEL było świetne , zmieniłem gdyż chciałem mieć opcję podnoszenia którą ma w standardzie Allroad i jest świetnie , o to właśnie mi chodziło . Jak potrzebuję wjechać na wysoki krawężnik to jadę w górę , na trasie samochód jest utwardzony i nisko mknie przy drodze. 170km/h to prędkość podróżna , kiedy obrotomierz nie przekracza 2,5tyś obr. Jest cicho a spalanie utrzymuje się na szokującym poziomie 7,9 litra/100. ( czuję moc ekologi )
Wrażenia
5,0
Silnik
313KM BI-TURBO , daje radę :) Po ustawieniu oprogramowania na bardziej sportowe samochód rozpędza się 4,9s. do 100km/h , to mówi samo za siebie jakie są możliwości tego " kombi" . Silnik ten ciągnie od dołu po same niebiosa.Włączana opcja dynamic kiedy uruchamia się z wydechu dźwięk V8 to powód do ciągłej radości w podróżowaniu tym samochodem. Wadą jest to że jest ciutkę głośniejszy od zwykłego diesla oraz to jak wypala filtr DPF i samochód buczy przez pewien czas , ale za to wtedy z wydechów leci mega basowy pomruk , który też dodaje uroku.
5,0
Skrzynia biegów
8 biegów w standardzie i ultra szybkie przełożenia zasługują na piątkę , manetki przy kierownicy F1 dają dużo radości i korzystam z nich bez przerwy
5,0
Układ jezdny
Napęd quatro 4x4 działa jak trzeba , poprawia wyraźnie trakcję i pozwala ruszyć z miejsca gdy moment obrotowy przekracza szybko 740Nm . Układ kierowniczy chodzi świetnie , samochód jedzie tam gdzie mu każesz , nie przechyla się na boli nie łódkuje nie nurkuje , pozbawiony jest wad , które od razu czuję po wejściu do innych samochodów. Niestety przód jest ciężki i pomimo bardzo dobrego wyważenia siły fizyki , próbują ten przód wynieść z drogi. Trzeba się jednak postarać żeby tego dokonać , mam prawdopodobnie skrzywienie z PORSCHE 911
Komfort
4,0
Widoczność
Super , jak to w kombi . Mam cztery kamery , ale to bez znaczenia . Ważne żeby była kamera z tyłu , bo inaczej będziesz miał dużo stresów . Park tronik obowiązkowy inaczej nie da się eksploatować tego samochodu.
5,0
Ergonomia
Znakomita , najlepsza na świecie . nie spotkałem drugiego samochodu , który miałby tak logiczną i przyjazna obsługę wnętrza .
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Świetnie chłodzi , świetnie grzeje ( ma w standardzie dogrzewanie silnika ). Niespotykaną i bardzo fajną opcją jest podgrzewanie foteli. Niespotykaną , gdyż to podgrzewanie włączam na całą zimę i nie bawię się codziennie przyciskami . Audi jako jedyny producent , stosuje termostat , dlatego fotel sam się wyłącza utrzymując cały czas zadaną temperaturę. Świetne to jest ! Polecam
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu rewelacja , z tyłu słabiej ale dobrze z plusem. Mniej miejsca na pewno niż z skodzie superb. Bagażnik bardzo duży i foremny. Elektrycznie otwierana klapa przesuwa w górę roletę co ułatwia załadunek , a w trakcie zamykania , zasuwa roletę , świetny patent.
4,0
Wyciszenie
Jest bardzo dobrze , ale nie doskonale . Zawsze chciało by się żeby było ciszej przy dużych prędkościach. W audi najważniejsze jest że silnik nie przeszkadza , zasadniczo zupełnie go nie słychać jak jedziemy , a po zatrzymaniu gaśnie zatem na postoju nie przeszkadza.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeśli chodzi o spalanie , to jestem w szoku . Rano jadąc do pracy w mieście przy umiarkowanym ruchu , nie śpiesząc się na czerwone światła potrafi pokazywać mi 5,9 l/100km . Ogólnie jeżdżąc po mieście trzymam się średniej 8,7l/100. Jak dobrze pojeżdżę nie przekraczam 10l ! Bardzo ekonomiczne auto , ale podkreślam że oprogramowanie jest zmodyfikowane. Serwis Audi , muszę to pochwalić , że schodzi powoli na naszą planetę . Za ostatni serwis zapłaciłem ludzkie pieniądze . 1200zł za duży przegląd co 30tyś km jest do przyjęcia .
4,0
Stosunek jakość/cena
Samochód jest koszmarnie drogi w zakupie , to jest fakt , ale z drugiej strony Audi sprzedaje nam najlepszy samochód na świecie. Jego świetność polega na największej możliwej uniwersalności auta. Dla mnie , ten samochód jest i ładny i duży i bardzo szybki , zwrotny , i troszkę terenowy oraz śniegowy . Ma super wygodne sportowe fotele a na zegary można potrzeć wiecznie i sienie nudzi . Zastanawiam się co jak kupię następnego po tym samochodzie , to będzie zagwozdka .:)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
To jest moje czwarte AUDI i w żadnym nic się nic nie popsuło
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
ZERO USTEREK . Może mam farta , ale po prostu mam spokój

On - zużycie paliwa dla silnika 3.0 TDI 313KM 230kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Audi A6 C7 Allroad quattro