Szukaj

Ocena kierowcy - Audi A6 C7 Allroad quattro

Maciej T Warszawa, 11 lat temu
Silnik 3.0 TFSI 310KM 228kW
Rok produkcji 2013
Przebieg: 2 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Audi A6 C7 Allroad quattro 3.0 TFSI 310KM 228kW 2012-2014 - Oceń swoje auto
4,85
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : 3,0 TFSI to silnik marzenie, podobno jeden z lepszych w palecie Audi, ciągnie jak burza w całym przedziale prędkości (nie sugerujcie się 315 KM w TDI, który jest 4 sek. szybszy do setki ale, mam takie przeczucie (TDI jeździłem tylko na jazdach próbnych), w okolicy 200 km/h auto już nie jest tak zrywne jak benzyna
5,0
Całokształt
Auto zachwyca. Dodałem wstawki z drewna jesionowego (naturalne, ciemne drewno z grubymi słojami) jako chyba jedyną ekstrawagancję.
Wrażenia
5,0
Silnik
Trzy litry w benzynie ciągnie jak burza.
5,0
Skrzynia biegów
S-Tronic działa bez zarzutu.
5,0
Układ jezdny
Układ jezdny krytykowany jest w internecie, chyba jednak niesprawiedliwie. Auto wchodzi jak przecinak w zakręty, bywa jednak że siła odśrodkowa wyprowadza z równowagi, ważne jednak jest to, że zdarza się to przy prędkościach wyższych niż 220-230 km/h, które auto osiąga bardzo szybko.... Dołożyłem do niego z opcji ekstra sportowy mechanizm różnicowy by bezpieczniej zachowywał się w zakrętach na gorszej nawierzchni
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zarzutu, choć przy parkowaniu wspomagam się kamerą cofania (nie mam automatyki parkowania ale kamera jest tak zaawansowana że naprowadza liniami zarówno przy parkowaniu poprzecznym jak i równoległym.
5,0
Ergonomia
Duży bagażnik, powiększany składanymi fotelami. W większości aut fotel odsuwam maks do tyłu, tutaj mam jeszcze zapas którego nie wykorzystuję... Z tyłu dużo miejsca i na nogi i na głowę.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima czterostrefowa i ogrzewane fotele... cóż potrzeba więcej?
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Głos silnika pojawia się przy wysokich obrotach. trudno powiedzieć czy to dobrze czy źle, w Accordzie lubiłem wsłuchiwać się w dźwięk motoru... benzyna nie jest tak bajerancka jak TDI, który jeszcze w C7 można sztucznie pogłośnić i brzmi wtedy jak co najmniej sześciolitrowy baniak
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niezłe, starając się czasem jeździć spokojnie :) spalanie średnie po kilku tysiącach mam na poziomie 13 litrów (leję 95). Czyli ok. 1-1,5 litra więcej niż w Accordzie o mocy silnika mniejszej o 100 KM.... no i ważne jest, że nie muszę lać, co robiłem w Hondzie, 98 lub 100, więc koszt paliwa jest porównywalny a auto znacznie mocniejsze i szybsze
4,0
Stosunek jakość/cena
Po sporych zniżkach auto kosztuje lekko poniżej 300kPLN i z różnych komentarzy wynika że to drogi samochód... stąd też niewiele jeździ ich w Polsce. Trudno mi porównać z jakością do innych aut, ale przypuszczam że dając tu \"cztery\" postępuję zachowawczo :)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na razie bez zarzutu
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
zakładam że nic się nie zdarzy przynajmniej przez 3-4 lata na które mam gwarancję i program serwisowy

Pb - zużycie paliwa dla silnika 3.0 TFSI 310KM 228kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Audi A6 C7 Allroad quattro