Ocena kierowcy - Audi A6 C7 Allroad quattro facelifting
Migel,
4 lata temu
Silnik 3.0 TDI clean diesel 218KM 160kW
Rok produkcji 2016
Przebieg:
87 tys. km
Okres użytkowania:
niecały rok
3,93
9% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
4,0
Całokształt
Kupiony jeszcze z gwarancja i dobrze bo od razu przy zakupie wymiana zaworku z ukladu chlodnicy wyciek.
Wrażenia
4,0
Silnik
Niby 500 nm i 218 km ale brakuje mocy przy predkosciach od 140 km po miescie wystarczajaca gozej trasa. Duze spalanie jak na dane producenta 10 - 11 po miescie
Trasa 8.5
4,0
Skrzynia biegów
Typowe dsg szybka od startu przy redukcjach chwila zwloki
5,0
Układ jezdny
Naped qattro robi robote
5,0
Karoseria
Ok nic dodac nic ujac
Komfort
4,0
Widoczność
Myslalem ze zawieszenie pneumatyczne bedzie bardziej komfortowe mimo opon 18 cali profil 55 mm .
5,0
Ergonomia
Wszystki na swoim miejscu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Poprawne
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczajaco miejsca
5,0
Wyciszenie
Podwójne szyby naprawde cicho w srodku
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Serwis drogi olej castrol w audi 130 zl litr a w kazdym sklepie ten sam olej 40 - 50 zl nie wiem czemu taka roznica? Wymiana oleju sama robocizna 400 zl
W sumie wymiana samego oleju 1300 zl
Nie wiem w sumie czemu takie sa roznice chyba tylo dla tego ze to audi
Podejscie servisu do klijenta to juz nie odzwierciedlenie cen bo jakosc i traktowanie ponizej marki
3,0
Stosunek jakość/cena
Duzo usterek jak na 85 tys
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Waz od interkulera.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wymiana walu napedowego wymiana zaworu od chlodnicy na cylindrach przy 85 tys. Jak na marke premium i hasla reklamowego przewaga dzieki technice to slabo to wypada
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 TDI clean diesel 218KM 160kW
[l/100km]