Przeniesienie napędu
: 3,0 TDI skręcone na 300 koni radość jak lecisz 250 po autostradzie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: rozrząd pilnować przy kupnie nie na ucho bo latem nie słychać a zimą będzie słychać i 6000 zł nie wasze rachunek za wymianę lub fakturę jak nie ma to nie kupować albo liczyć się z kosztami
4,0
Całokształt
Dobre Auto Cena jakość niestety koszty utrzymania straszne kupując trzeba pilnować serwisów i czy poprzedni właściciel kupił by pojeździć a jak się coś będzie dziać to sprzedał czy miał to na firmę i nie parzył ile kosztował serwis bo i tak szło w koszty firmy ale takich aut jest mało bardzo mało przebieg 500 tys pierwszy rozrząd oryginalny nic nie dotykany stałe trasy autostradowe kraków - monachium roczny przebieg 40 tyś
Wrażenia
3,0
Silnik
Mocny wysoka kultura Pracy jak wszytko jest w nim jak trzeba podkładki pod wtryskami wypala średnio co 40 tyś w dolocie ciągły problem z nagarem nie wspomnę o sterowniku turbiny który w zimę lubi płatać figle lecisz 180 i gaz do podłogi a tu zero reakcji nic dosłownie można się przejechać wymiana oleju co 10 tyś z czego komplet filtry olej i diagnostyka to 1000 zł nie wasze taniej u Janusza zrobicie ale wysrają się zaraz wtryski lub podkładki do wszystkich co widzą oferty za 15 tyś miejcie z tyłu głowy że rozrząd do niej wszystkie łańcuchy i robota to 6000zł
5,0
Skrzynia biegów
super szybko rzuca biegi góra dół bez jakiegoś namyślania ,, dużo ludzi na serwisie narzeka na pęknięty kosz i konwerter w razie całkowitej awarii skrzynia od 3000 tyś w górę
5,0
Układ jezdny
quattro daję radę tylko trzeba dbać o opony nie nalewki do tego modelu zaczynamy z gumami 245 45 18
3,0
Karoseria
Niby dużo aluminiowych pierdół maska błotniki i tak na nadkolach z tyłu trzeba sprawdzić i błotnik z przodu bo krawężniki lubi
Komfort
4,0
Widoczność
bardzo dobra sprawę ratuję czujniki przód i tył plus kamera cofania
1,0
Ergonomia
brak
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
nagrzewa się strasznie szybko 10 minut i leci ciepełko z nawiewów w lato lodówka
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
schowki tyle ile trzeba co tu dużo pisać to nie Q7
5,0
Wyciszenie
przy 250 nic nie słychać tylko szum z autostrady tu się postarali szyby nie puszczają
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
auto kosztowało nie mało jakość i wykończenie na wysokim poziomie u siebie mam fotele sport plus alcantara do tego pakiet drewno po niczym nie idzie poznać nalotu 500 tyś i tyle radości koszty robią się takie które nie widać koszt wymiany oleju 1000 zł czujnik spalin 450 zł paski osprzętu 1500 zł rozrząd 6000 zł i tak dalej można pisać i pisać nie kupujcie na słowo że wszytko zrobione wołajcie faktur rachunków pali dużo ale tak ma być to 3.0 w TDI i nie da się zejść do 6 litrów he he napędy ważą i auto też nie jest małe
3,0
Stosunek jakość/cena
da się kupić za 15 tyś i takie za 30 tyś nie polecam okazji bo albo będzie po serwisach siedzieć albo zaraz będziecie sprzedawać taniej jak kupiliście bo z usterką najlepiej szukać takich z grubym przebiegiem ale z pełną historią serwisową i jak już poprzedni właściciel przeszedł gehennę to macie spokój na 5 lat bo porobił wszytko co mogło się zjebać
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
piasty układ spalin czujnik tylni parkowania kolektor dolotowy ciągła wycierają się
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
pasek osprzętu i napinacze auto gaśnie i tyle bez powodu laweta 800 zł robota i naprawa 1500 zł czas pracy mechaników dwa dni radość końcowa 2300 zł
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 V6 TDI 233KM 171kW
[l/100km]