Szukaj

Ocena kierowcy - Audi A6 C6 Limousine

JJ, 14 lat temu
Silnik 2.7 V6 TDI 190KM 140kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 10 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Audi A6 C6 Limousine 2.7 V6 TDI 190KM 140kW 2008-2011 - Oceń swoje auto
3,54
18% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : quattro - jest super
3,0
Całokształt
Nie lubie tego auta. OK, kupiłem bo się zauroczyłem ale czar prysł szybko jak po przygodzie z dyskoteki. Choinka bazarowych diód w reflektorach zamontowana ku uciesze gawiedzi, a ja się teraz wstydze bo sie gapią. Audi to \"kultowa\" sylwetka Passata, która udaje limuzyne z jajcami ale od tych jajec jest całe kilometry daleko. NUDA i pospolitość - gdzie ja miałem oczy. Sumując: - dobry technicznie samochód ale dla teścia który spędza wieczory polerując go w garażu. Pokażcie mi 5 szczegółów różniących go od : passata, skody superb, toyoty avensis, opla jakiegośtam i innych nudnych do wyrzygania pojazdów. Jak się wydaje 220tys to trzeba nabrać powietrza i pomysleć - ja tego nie zrobiłem; k...wa!
Wrażenia
4,0
Silnik
Grzechem było by powiedziec że jest słaby. Zgoda, jest przecietny i rozczarowujący. Ma dobry dół, ciagnie do 3 tys i dalej...jak by to powiedzieć.. rozczarowanie i porażka. Znajomi mi mówili: bierz 3 litry , a ja chciałem byc oszczedny i sprytny, no i kupiłem paździeż za sporą kasę.
4,0
Skrzynia biegów
jeden z lepszych elementów tego pojazdu. Ideał jest pewnie w F1, a tu jest nieźle - lepiej niz w E60 , nawet sporo lepiej - szybka i niezły tryb \"S\"
5,0
Układ jezdny
Quattro - nie ma konkurencji u autek z \"wiskozą\". Tak na prawde już wiem że nie lubie Audi ale to quattro wymyślili świetnie. 3 miesiące tej zimy po śniegu w Polsce utwierdziły mnie w przekonaniu że każde auto musi byc 4x4. Niestety mam koła 16\" - co sprawdza się na dziurach w mieście ale przy szybkiej trasie jest słabe - auto pływa powyzej 180 km/h.
Komfort
3,0
Widoczność
wszystko w miarę dobrze widac , duze lusterka , ale bez krzywizn - za wąskie pole do tyłu na krawedziach widoczności
3,0
Ergonomia
Uwaga na opcje dodatkowe - trzeba kupic podłokietnik bo inaczej nie trafisz ręka w gałke sterowania radiem. Menu MMI jest totalnie spieprzone - błąd opropgramowania, nie pamięta ustaleń i jest nieprzyjazne
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
przeciętnie bo wszyscy w tej klasie maja podobnie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
więcej niz w BMW 5 - oczywiście z tyłu, bo z przodu to nawet w Matis\'ie jest OK
4,0
Wyciszenie
cicho , bo diesel z niskimi obrotami; w tej klasie tylko Volvo S80 nie potrafi wyciszyć
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
po 10 tys km srednia 9,3 - 50/50 miasto -trasa. to chyba trochę za dużo jak na XXI wiek, konkurencja wygrywa.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
po 10 tys tylko zawiesza sie oprogramowanie radia - co daje wymuszone przez producenta dość długie okresy ciszy w trasie.....
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
do 10 tys brak

On - zużycie paliwa dla silnika 2.7 V6 TDI 190KM 140kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,1
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Audi A6 C6 Limousine