Nie lubie tego auta. OK, kupiłem bo się zauroczyłem ale czar prysł szybko jak po przygodzie z dyskoteki. Choinka bazarowych diód w reflektorach zamontowana ku uciesze gawiedzi, a ja się teraz wstydze bo sie gapią. Audi to \"kultowa\" sylwetka Passata, która udaje limuzyne z jajcami ale od tych jajec jest całe kilometry daleko. NUDA i pospolitość - gdzie ja miałem oczy. Sumując: - dobry technicznie samochód ale dla teścia który spędza wieczory polerując go w garażu. Pokażcie mi 5 szczegółów różniących go od : passata, skody superb, toyoty avensis, opla jakiegośtam i innych nudnych do wyrzygania pojazdów. Jak się wydaje 220tys to trzeba nabrać powietrza i pomysleć - ja tego nie zrobiłem; k...wa!
Wrażenia
4,0
Silnik
Grzechem było by powiedziec że jest słaby. Zgoda, jest przecietny i rozczarowujący. Ma dobry dół, ciagnie do 3 tys i dalej...jak by to powiedzieć.. rozczarowanie i porażka. Znajomi mi mówili: bierz 3 litry , a ja chciałem byc oszczedny i sprytny, no i kupiłem paździeż za sporą kasę.
4,0
Skrzynia biegów
jeden z lepszych elementów tego pojazdu. Ideał jest pewnie w F1, a tu jest nieźle - lepiej niz w E60 , nawet sporo lepiej - szybka i niezły tryb \"S\"
5,0
Układ jezdny
Quattro - nie ma konkurencji u autek z \"wiskozą\". Tak na prawde już wiem że nie lubie Audi ale to quattro wymyślili świetnie. 3 miesiące tej zimy po śniegu w Polsce utwierdziły mnie w przekonaniu że każde auto musi byc 4x4. Niestety mam koła 16\" - co sprawdza się na dziurach w mieście ale przy szybkiej trasie jest słabe - auto pływa powyzej 180 km/h.
Komfort
3,0
Widoczność
wszystko w miarę dobrze widac , duze lusterka , ale bez krzywizn - za wąskie pole do tyłu na krawedziach widoczności
3,0
Ergonomia
Uwaga na opcje dodatkowe - trzeba kupic podłokietnik bo inaczej nie trafisz ręka w gałke sterowania radiem. Menu MMI jest totalnie spieprzone - błąd opropgramowania, nie pamięta ustaleń i jest nieprzyjazne
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
przeciętnie bo wszyscy w tej klasie maja podobnie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
więcej niz w BMW 5 - oczywiście z tyłu, bo z przodu to nawet w Matis\'ie jest OK
4,0
Wyciszenie
cicho , bo diesel z niskimi obrotami; w tej klasie tylko Volvo S80 nie potrafi wyciszyć
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
po 10 tys km srednia 9,3 - 50/50 miasto -trasa. to chyba trochę za dużo jak na XXI wiek, konkurencja wygrywa.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
po 10 tys tylko zawiesza sie oprogramowanie radia - co daje wymuszone przez producenta dość długie okresy ciszy w trasie.....
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
do 10 tys brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.7 V6 TDI 190KM 140kW
[l/100km]