Moment obrotowy i dynamika pracy jest ok, spalanie przyzwoite ale jednostka awaryjna i kolosalne koszty naprawy
4,0
Skrzynia biegów
Zmiana biegów dobra biegi wchodzą przyjemnie i bez oporów
5,0
Układ jezdny
Nie mam zastrzeżeń
Komfort
4,0
Widoczność
Słaba widoczność do tyłu, zwłaszcza podczas parkowania. Widoczność w samych lusterkach jest dobra no nie dał bym oceny bd.
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Układ wydajny i radzi sobie w każdych warunkach
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nikt nie powinien mieć zastrzeżeń
5,0
Wyciszenie
Jak na samochód z jednostką diesla jest miło. Samo zawieszenie też jest ładnie wyciszone. Wiat nie szumi za uszami :)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie dla takiej jednostki silnika która musi ciągnąć jeszcze spore auto jest bardzo dobre. Cena przeglądu ujdzie, ale jeśli chodzi o naprawę to sumy lecą w tysiącach.
1,0
Stosunek jakość/cena
Za takie pieniądze można wymagać wiecej.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Oprócz przepalonych żarówek nie miałem narazie problemów z drobiazgami.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak narazie padła turbina i przepływomiesz koszt naprawy to ok 7 tyś
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.7 V6 TDI 180KM 132kW
[l/100km]