Przeniesienie napędu
: Quattro robi swoje. Prowadzi sie dobrze w kazdych warunkach.
5,0
Całokształt
Komfortowa i ekonomiczna limuzyna. Prowadzi się doskonale. Prezentuje sie równie dobrze.
Wrażenia
5,0
Silnik
Cicha i dynamiczna V6.
5,0
Skrzynia biegów
Automat, dobrze dopasowuje się to stylu jazdy.
4,0
Układ jezdny
Nie lubi poprzecznych nierówności.
Komfort
4,0
Widoczność
Do długiego przodu trzeba się przyzwyczaić. Wysoki tył, czujniki parkowania pomagaja.
5,0
Ergonomia
Wszystko jest na swoim miejscu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dobrze chłodzi i dobrze grzeje. Mnogość ustawień powinna zadowolić każdego.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca na przednich fotelach. Dobre trzymanie. Mozliwość pełnej regulacji ustawień włącznie z kierownicą daje możliwość dobrania odpowiedniej pozycji. Na tyle równie komfortowo. Wysokie oparcia.
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobre wyciszenie, zarówno silnika jak i wszystkich odgłosów pochodzących z zewnatrz. Cisza i spokój. Przy dobrych oponach słychać tylko szum wiatru na lusterkach.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Odpowiednio do auta.
5,0
Stosunek jakość/cena
Wiemy za co płacimy.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Żarówki. Najpier postojowa przód z lewej strony, poźniej prawa strona a na końcu xenon. Trudny dostęp i samodzielna wymiana może sprawić kłopoty. Polecam ASO - przy zakupie żarówki wymiana gratis.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic i mam nadzieję, ze tak pozostanie do końca mojego użytkowania.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.7 V6 TDI 180KM 132kW
[l/100km]