Silnik
: Myślałem, że będzie odbiegać od 3.0 TDI, ale teraz po testach nie żałuję.
5,0
Całokształt
Ogólnie bardzo dobre i szybkie auto przy niskim spalaniu, na uwagę zasługuje MMI mistrzostwo świata.Prestiż, a co za tym idzie cieszy oko złodziei.Zastanawiałem się nad wyborem silnika i uważam, że wybrałen najlepiej jak można, dla potwierdzenia moich słów zobaczcie jak mało ofert jest z tymi silnikami, a 3.0 i 2.0 TDI multum.
Wrażenia
5,0
Silnik
Szczerze mówiąc bardzo dobry silnik i wbrew pozorom niewiele ustępuje 3.0 TDI, sprawdzane tylko 0,5 sec. różnicy do setki.
5,0
Skrzynia biegów
Trochę krótka jedynka, ale można z dwójki, czasami można na trasie omijać biegi.
5,0
Układ jezdny
Trochę twardy ale bezpieczny.
Komfort
4,0
Widoczność
Dobrze że jest parctonic, bez niego do tyłu trochę ciężko.
5,0
Ergonomia
Siedzenia ortopedyczne, pełna elektryka, super.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Super.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Można się ganiać.
5,0
Wyciszenie
Bardzo cicho nie słychać, że to diesel.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tu można polemizować, w trasie super w 7 litrach można się zmieścić bez problemu, natomiast w mieście nie sprawdzałem i wolę nie sprawdzać.Jako ciekawostka moja poprzednia A6 C5 1.9 TDI 110 KM spalała tylko litr mniej na trasie przy takiej samej jeździe.Dodam, że wbrew opiniom 3.0 TDI Tiptronic 4x4 spalanie w trasie ma na poziomie 9 litrów, kolega jechał swoją razem ze mną, a w mieście różnica znacząca.
4,0
Stosunek jakość/cena
Trochę drogie w zakupie ale daje dużo radości. Trzeba ubezpieczać, a stawki duże.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie było usterek.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie było.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.7 V6 TDI 180KM 132kW
[l/100km]