świetny samochód, pod warunkiem, że jest sprawny...
Wrażenia
2,0
Silnik
Dwukrotna awaria rozrządu: po 80 tys przebiegu (koszt naprawy 15 tys w ASO) i po 160 tys. Silnik brał około 1 litra oleju na 3000 km przebiegu. Pomiędzy awariami: sprawny silnik - bardzo fajny...
4,0
Skrzynia biegów
bardzo dobra skrzynia biegów, oczywiście raz trzeba było uzupełnić płyn, bo zaczynała szarpać
5,0
Układ jezdny
najlepszy, jakim jeździłem
Komfort
4,0
Widoczność
za małe lusterka zewn.
5,0
Ergonomia
bez zarzutu
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
nawiew zaczynał wyć przy dużym mrozie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mam 196 cm, pod tym względem perfekcyjnie
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto było w serwisie wielokrotnie, benzyna kosztuje.
2,0
Stosunek jakość/cena
Samochód nie wart swojej ceny ze względu na awaryjność.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
niezamykająca się na mrozie klapa bagażnika, awarie systemu audio, zapowietrzenia zbiornika paliwa, awarie hamulca postojowego, wycieraczek; Check engine odpalony prawie non stop...czasami oznaczało to pierdoły, a czasami...
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Awarie silnika, katalizatorów;
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 4.2 V8 40V 335KM 246kW
[l/100km]