Polskie stacje autoryzowane...łącznik drążka wymieniony i ...tuż przed 12-toma miesiącami padł znowu ..oryginalny wytrzymał dwa lata , ponoć oryginalny w serwisie Audi padł po 11-tu misiącach ..plus...wymienili za darmo - gwarancja na części działa;)
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Mogłoby byc lepiej - zwłaszcza wyciszenie silnika. No a szyberdach..to już porażka w tej klasie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
hmmm...255 KM..musi palić..ale po Warszawie ..mniej niż 15l/100 w korkach nie da rady...NAtomiast niesamowity plus na trasie...poniżej 9.9 l/100km ale...jeśli nie przekracza się 140 km/h
5,0
Stosunek jakość/cena
dobra..ale tylko dla jednoroczniaka z niemiec ...tak mniej więcej do września poprzedniego roku kiedy EUR był w "normalnej" cenie...teraz już gorzej by było
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przejechałem 80 tyś km i ...poprostu nic!!! Rewelacja Po kolejnych 30 tysiącach wysiadł zespół zaworów nagrzewnic i łącznik drążka...wymiana zespołu zaworów jakieś 500 PLN łacznik wymieniony na gwarancji i dodatkowo po roku również na gwarancji bo się wybił ten ponoć oryginalny
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak na 126 tysi km i 4 lata ......niezawodny samochód :)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.2 V6 FSI 255KM 188kW
[l/100km]