Szukaj

Ocena kierowcy - Audi A6 C6 Limousine

kr, 14 lat temu
Silnik 2.8 V6 FSI 220KM 162kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 6 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Audi A6 C6 Limousine 2.8 V6 FSI 220KM 162kW 2008-2011 - Oceń swoje auto
4,31
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : QUATTRO i wszystko jasne.
5,0
Całokształt
Jeździłem kilkunastoma samochodami jak dotąd - ten jest najlepszy.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik super. Spodziewałem się jednak że będzie bardziej dynamiczny - subiektywnie Mondeo z 2.2 Diesel wydawało się bardziej żwawe.
5,0
Skrzynia biegów
Tiptronic działa jak marzenie. Jedynie czasami przy bardzo niskich obrotach i wolnej jeździe nie zrzuca biegu i przy przyspieszeniu jakby się zastanawiał i leciutko drżał cały samochód. Po chwili wszystko wraca do normy.
5,0
Układ jezdny
Quattro jeździ jak marzenie - lepszego nie miałem.
Komfort
4,0
Widoczność
Przy parkowaniu warto mieć czujniki z przodu i z tyłu.
4,0
Ergonomia
Jakbym chodził w garniturze skrojonym na miarę. Z przodu perfekcja, bagażnik nawet w sedanie wystarczający dla 4 osobowej rodziny z małymi dziećmi. Mogłoby być więcej miejsca z tyłu - znów wydaje mi się, że w Mondeo było więcej.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Climatronic działa super, cicho i szybko. Nawet w najgorszą zimę dekady!
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak wyżej. Dla kierowcy ok - ciasnawo (oczywiście jak na gabarytu auta) z tyłu na siedzeniach dla pasażerów. Jak są foteliki - dzieci kopią nogami w przednie fotele.
4,0
Wyciszenie
Do Lexusa trochę brakuje, ale nie ma co się czepiać.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Moje największe rozczarowanie - w folderach zakupowych piszą nawet o 6,5 l na 100 km po trasie i około 10 l w mieście. W rzeczywistości na trasie średnio 11-12 l przy jeździe 140-180 km/h, najniższe moje to 8,5 l przy stałej 90 km/h. W mieście nawet 30l w dużym korku! Trzeba było wybrać diesla...
4,0
Stosunek jakość/cena
Auto w salonie stoi ponad 250 tysi i dla mnie jest to lekkie przegięcie. Poziom aut za 100 tys. - C5, Mondeo, Insignia - jest na tyle wysoki, że za quattro i tiptronic nie warto tyle dawać. Na szczęście nowy samochód w Szwecji można kupić za niecałe 200 tysi - i to jest jeszcze akceptowalne.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Póki co brak. Tyko od czasu do czasu słychać stuki z przedniego zawieszenia. Pojawiają się i znikają od samej nowości.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Póki co brak.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.8 V6 FSI 220KM 162kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
15,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Audi A6 C6 Limousine