Szukaj

Ocena kierowcy - Audi A6 C6 Limousine

Borja, 11 lat temu
Silnik 2.0 TFSI 170KM 125kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 34 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Audi A6 C6 Limousine 2.0 TFSI 170KM 125kW 2005-2011 - Oceń swoje auto
4,69
8% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Tym sie płynie nie jedzie. Rewelacja.
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak na 170 koni, silnik jest bardzo elastyczny i ładnie łapie od niskich obrotów. Nie jest to Ferari ale jazda daje dużo frajdy.
4,0
Skrzynia biegów
Ani super,ani zle. Po prostu porządna robota.
5,0
Układ jezdny
Tym samochodem sie płynie. Pojechałem wczoraj jeszcze raz swoją Insigniąi przez kilka kilometrów myślałem, ze jest popsuta. Powrót do Audi to ulga;)
Komfort
4,0
Widoczność
Do tylu kiepsko ale asystent parkowania rozwiązuje problem.
5,0
Ergonomia
Wszystko na miejscu. Na początku, w trasie, zdarzało mi się zaswiecić długimi przy obsłudze tempomatu:)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wszystko gra.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W porównaniu z Insignią olbrzymia,różnica na plus. Dużo miejsca dlamwszystkich.
4,0
Wyciszenie
Do 120 nie słyszy się praktycznie żadnych szumów. Potem robi sie głośniej ale przy 200, to mało gdzie jest cicho.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy jeździe 180 na ustostradzie w Niemczech (trasa do Austrii) spalił średnio 9.4. W Insigni niewykonalne!
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TFSI 170KM 125kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,1
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Audi A6 C6 Limousine 2.0 TFSI 170KM 125kW
Średni koszt przejechania 100 km
45,00 zł
11,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Audi A6 C6 Limousine