Przeniesienie napędu
: Nie myslalem, ze quattro robi taka roznice
5,0
Całokształt
Auto pod kazdym wzgledem genialne. Koniecznie z zawieszeniem pneumatycznym, ktore zamienia to auto raz w sportowy bolid a innym razem w jezdzaca kanape. Pakiet oswietlenia dodaje smaczku wnetrzu, a drewniane dodatki to prawdziwe drewno a nie jakis bubel. szczerze polecam samochod pod kazdym wzgledem. Zdecydowany faworyt w swojej klasie!
Wrażenia
5,0
Silnik
To moj pierwszy tak mocny diesel (wczesniej same v6 benzyna) i jestem zachwycony!
5,0
Skrzynia biegów
Swietna skrzynia biegow, tryb sport faktycznie ma duzy wplyw na charakterystyke jazdy. Lopatki F1 przy kierownicy niestety dzialaja wolno
5,0
Układ jezdny
Servotronic bardzo fajnie wspolgra z cala reszta. Quattro pozwala przyspieszac tam gdzie inni kierowcy traca panowanie nad autem. Mam zawieszenie pneumatyczne i nie wyobrazam sobie a6 bez niego. Jesli jeszcze nie kupiles to szukaj tylko takiej! Warte kazdych pieniedzy
Komfort
4,0
Widoczność
Moglo byc lepiej, na szczescie mam kamere cofania:)
5,0
Ergonomia
Audi z tego slynie:)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
ta 3 strefa niestety kiepsko dziala. Trzeba wylaczyc tryb auto i samemu regulowac moc dmuchania, zeby to faktycznie zaczelo dzialac dla pasazerow z tylu.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
w Toyocie Camry bylo wiecej, ale tu tez ma to swoj urok:)
5,0
Wyciszenie
Mam podwojne szyby, wiec moge byc nieobiektywny, ale jest genialnie.