Poprzednio miałem 4F50 2,0tdi Multi, mocy wystarcza ale do normalnej jazdy w granicach <160km/h jest ok,
Później trochę mocy brak.
2,7TDI spalanie bardzo podobne, mocy pod dostatkiem w całym zakresie pracy, miałem możliwość użytkowania 3,0tdi 4x4, spalanie ok 1,5-2 l wyższe ale quattro i 230PS robi dobre wrażenie
Podsumowując 2,7tdi złoty środek.
5,0
Skrzynia biegów
Multitronik rewelacja,DSG w VW chowa się 100 lat za murzynami. Proszę, nie czytać postów ludzi którzy całe życie jeździli polonezami i nigdy takiej skrzyni nie użytkowali. Ja aktualnie miałem szczęście poprzedniemu właścicielowi wymienili skrzynie przy 100 na nową w audi, ale moja poprzednia audi 2,0 tdi multi dzisiaj ma ok 350tyś na jednej skrzyni( olej co 60 tyś). Polecam tryb S na skrzyni nie jeden się dziwi na światłach.
4,0
Układ jezdny
OK. Lekko i precyzyjne
Komfort
4,0
Widoczność
ok
4,0
Ergonomia
Miejsca pod dostatkiem, Polecam 4 dorosłe osoby max
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ok
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ok
4,0
Wyciszenie
w końcu za coś się płaci
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
można spokojne przyjąć 7,5l średnio , ale udawało mi się zejść poniżej 6L
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.7 V6 TDI 180KM 132kW
[l/100km]