Silnik
: Naprawde super silnik, super osiagi. Szczerze polecam. Na drugim miejscu skrzynia Multitronic, takze swietny sprzet !
5,0
Całokształt
Mysle, ze gdybym uzytkowal auto \"normalnie\", to nie mialbym wiekszych problemow.
Oceniam na 5 z duzym minusem.
Wrażenia
5,0
Silnik
Mechanicy chwala go bardziej niz 3.0 TDI i moim zdaniem maja racje.
Jesli ktos nie jezdzi czesto brawurowo, to bedzie bardzo zadowolony :)
Silnik 5-
5,0
Skrzynia biegów
Jesli wymieniasz olej tak jak producent zaleci, to mozesz byc spokojny. Skrzynia MULTITRONIC dziala super, w ogole jej nie slychac. Jest swietna. Dziala rowno i bez szarpaniec. Polecam :)
Skrzynia 6
5,0
Układ jezdny
Moglby miec lepszy skret :/ Ale nie narzekam, auto bardzo dobrze sie prowadzi, plynnie, lekko i przyjemnie.
Uklad jezdny 5-
Komfort
5,0
Widoczność
Moja wersja jest bez PDC i to jest bolaczka. PRzy parkowaniu jest problem, ale przyzwyczailem sie. Generalnie widocznosc jest dobra.
Widocznosc 5-
4,0
Ergonomia
Nic dodac, nic ujac. Daje rade :)
Ergonomia 5
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo czesto trzeba wymieniac filtr kabinowy (co 7-10 tys km). Nie jest to droga rzecz (30 zl, mozna samemu wymienic), ale czesta wymiana meczy :/
Ogolnie wentylacja super dziala. Bez zastrzezen.
Wentylacja 5
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeni jest mnostwo. Swietnie sie siedzi z przodu jak i z tylu. Jest bardzo zadowolony :)
Przestrzen 6
5,0
Wyciszenie
Autko super wyciszone. Nawet przy 180 km/h w srodku prawie nic nie slychac. Tylko na postoju na zew. lekki klekot slychac, ale to nawet smaczku dodaje :)
Wyciszenie 5+
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na to auto to zuzycie paliwa jest na dobrym poziomie i nie ma co narzekac. Przy 150 km/h srednie spalanie 7.5 l / 100 km. Serwis kompletnie nieoplacalny. Mozna znalesc tanszych mechanikow, ktorzy dobrze sobie poradza. Ceny czesci drogie jesli ktos kupuje w detalu, ja mialem po bardzo dobrych cenach dlatego nie narzekam.
Ekonomicznosc 4
5,0
Stosunek jakość/cena
Sadze, ze jakosc wnetrza auta, silnik, skrzynia i zawieszenie oraz reszta jest adekwatna do ceny jaka dalem za ten egzemplarz. Polecam !
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wszystkie cztery gore wachacze wymienione przy ok. 100 000 km. Nie kupawac zlej jakosci tylko dolozyc troche i kupic te lepsze. Naprawde sie oplaci.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
W 2.7 TDI wymienialem przepustnice (800zl*), 2x napinacz lancucha rozrzadu (2500zl*), pasek klinowy (110zl*), zawor egr (250zl*)
Zaznaczam, ze nie oszczedzalem tego auta.
* ceny z montazem
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.7 V6 TDI 180KM 132kW
[l/100km]