Bardzo cichy, dla mnie jak torpeda ( przynajmniej w porównaniu z poprzednim autem ). Samochód po tuningu w ASO Bełtowski w Krakowie. Obecnie 230 KM
4,0
Skrzynia biegów
Mam Tiptronic. Nie byłem nigdy zwolennikiem automatu, ale powoli sie przekonuję
5,0
Układ jezdny
Napęd quattro jak dla mnie super. Pewne trzymanie się drogi, zwłaszcza w zakrętach.
Komfort
4,0
Widoczność
Tu moga być problemy, ale Parktronik przód i tył znacznei ułatwia poruszanie
4,0
Ergonomia
Przyzwyczajenia wymaga obsługa MMI, ale nauka nie zajmuje duzo czasu nie jest konieczna lektura kilksetstronicowej książki.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa jak trzeba.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsc. Dla tych z przeodu i dla tych z tyłu.
5,0
Wyciszenie
Cichutko
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Prawie 2 tony, 230 KM i quattro z automatem muszą swoje spalić.
4,0
Stosunek jakość/cena
Mam nadzieję, że będzie tak samo bezawaryjny jak mój poprzedni ( 2100000 km bez żadnego problemu ). Przy kupnie uzywanego samochodu jest jeden haczyk, który wynika niestety z mentalności polskiego społeczeństwa tzn :\"jak ja kupuję to ma być tani, z bardzo małym przebiegiem, bezwypadkowy. Jak ja sprzedaję to się pomaluje, licznik cofnie, cenę podniesie i powie że auto jest pewene\". Jak kupowałem poprzednie obejrzałem łącznie 11, w tym 10 miało cofnięty licznik średnio o 100000 a co drugi był po wypadku. Nie mówiąc juz o serwisowaniu, bo książki kupione na giełdzie miał każdy, ale jak się pojechało do serwisu z VINem to biała karta.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Narazie nic się nie zepsuło
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.7 V6 TDI 180KM 132kW
[l/100km]