Układ elektryczny
: Troszke za duzo elektroniki np. hamulec reczny na guzik - po co?
4,0
Całokształt
Za takie pieniadze i tak wybralbym Subaru i jeszcze zostaloby mi na super wakacje i pare drobiazgow. Audi quatro bedzie sie o wiele lepiej prowadzil niz ten z napedem na jedna os - ale czy to warte tych pieniedzy?
Audi ma na pewna najlepsza blachare z obecnie produkowanych samochodow. Poza tym A 6 jest bardzo niski, na polskie drogi odradzam - auto super na niemieckie autobany albo na drogi skandynawskie.
Wrażenia
4,0
Silnik
Mozna powiedziec, ze silnik 2,0 TDI radzi sobie z autem, ael czasami brakuje mocy przy nizszych obrotach.
4,0
Skrzynia biegów
Jedyne zastrzezenie - lewarek lekko drga gdy sie stoi.
3,0
Układ jezdny
Jezdze rowniez subaru foresterem - nie ma sie co rownac. Nie podoba mi sie wspomaganie kierownicy w tym aucie - jakby sie budyn mieszalo. Przy szybszej jezdzie najpierw ruch kierownica, a potem dopiero auto skreca, dziwne?
Komfort
3,0
Widoczność
Bardzo nisko umieszczona podsufitka, wyzszy kierowca moze miec problemy.
4,0
Ergonomia
Bez zastrzezen.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
OK.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Limuzyna z nisko umieszczona podsufitka z przodu.
5,0
Wyciszenie
Bez zastrzezen.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ok.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak usterek po 30000 km.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI 140KM 103kW
[l/100km]