Jeśli szukasz auta z komfortowym miekkim zawieszeniem którym płyniesz po polskich dziurach i dołach - ZAPOMNIJ! o A6C6, zawieszenie stworzone na równe drogi, musi być twarde aby trzymać się w zakretach z dużymi prędkościami, nawet na profilu 205/60/16 trzęsie i skacze
Wrażenia
4,0
Silnik
Elastyczność rewelacja, 50kmh na piątym biegu to żaden problem, bardzo cichy, ciągnie praktycznie od 800obr/min na pierwszych pięciu biegach, królem lewego pasa nie jest, za to kultura pracy bardzo przyjemna.
4,0
Skrzynia biegów
Nic tu nie przeszkadza, jedynka czasem ciężej wchodzi...
3,0
Układ jezdny
komfortu na polskich drogach nie zaznasz, telepie i podskakuje na wszelakiej maści wybojach dziurach itp, zawieszenie stworzone do równej nawierzchni, wtedy auto pokazuje co potrafi, trzyma się jak przyklejone, zakręty to przyjemność.
Komfort
3,0
Widoczność
najgorzej parkowanie tyłem, przodem też ciężko wyczuć długi przód
5,0
Ergonomia
tutaj wszystko jest tam gdzie trzeba
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
tutaj jest rewelacja
5,0
Wyciszenie
bardzo cicho na niskich obrotach, przy wyższych słychać sportowe brzmienie v6, ogólnie Niski poziom szumów przenikających do wewnątrz.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
aktualnie na rok 2017r jest już dobrze, spalanie średnie 10l/100 osiągane metodą emeryt level
3,0
Stosunek jakość/cena
producent stosuje "szmaciane" nadkola które zbierają wilgoć jak gąbka, skutkuje to rdzewieniem wszystkich nadkoli, ale za to mamy ciszej w środku :) za kilka lat bedziemy podziwiać piękne zardzewiałe a6c6
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
mimo 12 lat niezawodny sprzęt, zawsze odpala, zawsze wracam z trasy, w climatroniku psuje się sterowanie nawiewu ciepło/zimno/klima, zacinają się pływające wodziki, czasem samemu da się naprawić za zero zł polerując.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nic się nie stało
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 V6 24V 177KM 130kW
[l/100km]