Ogólnie pozytywnie, ale początek eksploatacji nie był optymistyczny (patrz poważne usterki)
Wrażenia
4,0
Silnik
silnik ma ładne brzmienie, przyzwoicie rozpędza ciężkie auto, niestety sporo pali.
5,0
Skrzynia biegów
wszystkie biegi wchodzą bez problemów, nic nie haczy, dzieki 6 biegowej skrzyni można obniżyć zużycie paliwa na trasie
5,0
Układ jezdny
w porównaniu do mojego poprzedniego auta 1000 razy bardziej komfortowe i pewniejsze w prowadzeniu. Jak do tej pory również bezproblemowe.
Komfort
5,0
Widoczność
Nie mam zastrzeżeń.
5,0
Ergonomia
Wszystko dokładnie tam gdzie być powinno, obsługa intuicyjna. Początkowo ilość funkcji w MMI może przytłaczać, ale szybko da się rozgryźć bez instrukcji, której i tak nikt nie przeczyta bo ma z 300 stron.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo szybko się nagrzewa w zimie, w lecie szybko schładza auto, klima momentalnie odparuje szyby. Super!
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Po wielkości auta można by się spodziewać więcej, ale nie jest źle.
5,0
Wyciszenie
w aucie jest cicho nawet przy wysokich prędkościach
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niestety wysokie spalanie. w mieście 13-15l, spokojna trasa 9, szybka trasa 10 l/100km. Większośc części tylko ASO, ceny jak to w Audi, nie należą do promocyjnych, serwis drogi, nie korzystam już z ASO
4,0
Stosunek jakość/cena
auto właśnie solidnie staniało ze względu na pojawienie się nastepcy. Super jakość wykończenia i znaczek audi mają swoją cenę. Moje w salonie kosztowało ponad 200 tys. PLN, uważam, że cena za wysoka, sam bym tyle nie zapłacił (kupowalem używane, ale z polskiego salonu)
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
FIS pokazywał ciągle otwartą klapę bagażnika, problemem okazał się zamek tylnej klapy, w którym wypadł kawałek blaszki wciskającej mikrostycznik, po ponownym zmontowaniu i doklejeniu teraz czasami nawet po otwarciu klapy nic nie pokazuje. Problemowe jest również 3 światło stop, które przez zbyt duży otwór jest zalewane wodą i odmawia posłuszeństwa, wymiana z podklejeniem silikonem rozwiązuje problem na amen.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
podczas pracy silnika słyszalne były stuki, kilka warsztatów (w tym lubelskie ASO)głowiło się nad problemem, początkowa diagnoza - uszkodzenie rozrządu po jego wymianie (łańcuchy, napinacze, wariatory faz rozrządu - koszt ok 8 tys PLN), okazało się, że winnym jest uszkodzony mechanizm sterowania długoscią kanalów dolotowych w kolektorze ssącym, koszt w ASO jedyne 3 tys PLN. Po naprawie jakichkolwiek problemów brak.