Przeniesienie napędu
: Zero rdzy, super skrzynia biegów.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: Dzwii od kierowcy i pasażera które się nie otwierają, automatyczna klapa bagażnika która dosyć mocno trzaska.
4,0
Całokształt
Bardzo praktyczne i solidnie wykonane auto. Typowy krążownik na autostradę gdzie przy 120km/h mamy 1900 obrotów na min. Skrzynia multitronic jak dotąd bez problemów, super na autostradę i do miasta. Zaczyna się gubić w górach. Dużo miejsca i dobra widoczność. Auto bez efektu "wow", bardzo kompromisowe. Niestety spalanie w benzynie nie jest już tak przyjazne.
Wrażenia
4,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo fajny multitronic, dotąd bez awarii.
4,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Rzadnej rdzy oraz błędów w wykonaniu,
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Katalizator po 165k, amortyzator po 160k.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TFSI (Euro5) 170KM 125kW
[l/100km]