W mojej subiektywnej ocenie gdyby nie silnik, to wystawił bym o wiele wyższą ocenę. Dla mnie to komputer na kołach. Wymiana czujników nie ma końca. Zawory n80, przewody odmy, odma, cewki, wtryski ... cały czas coś się nadawało do wymiany.Do tego inne incydentalne błędy zależne chyba od wilgotności powietrza. Jedyny plus to, że auto samodzielnie dojeżdżało do mechanika i nie było potrzeby wzywania lawety. Do tego konsumpcja oleju w ilości 1 litra na 5000 km.
Wrażenia
2,0
Silnik
Kocha wyświetlać komunikat check engine. Robi to co najmniej raz w tygodniu.
3,0
Skrzynia biegów
Poprawna, czasami coś tam delikatnie haczyło ale nie ma problemu.
3,0
Układ jezdny
Również poprawie, bez wzlotów i upadków. Zbyt wrażliwy ESP.
5,0
Karoseria
Bardzo mocna strona auta. Dużo miejsca dla każdego.
Komfort
4,0
Widoczność
Analogicznie do karoserii jest dobrze. W kombi nie ma większych problemów.
5,0
Ergonomia
Bez uwag. niemiecka nudna jakość jest w tym przypadku OK.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Niby dobrze, ale w upalne dni wieje bardzo agresywnie nawet w trybie auto.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie ma zbytni się do czego przyczepić. Miejsca jest wystarczająco, chociaż bagażnik jest lekko ciasnawy jak na tak duże auto.
4,0
Wyciszenie
Tutaj jest dość dobrze. Spokojnie można rozmawiać przy 160.
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tutaj obraz nie jest ciekawy. Średni koszt napraw rocznie to 4000 zł.
3,0
Stosunek jakość/cena
3 to niby jeszcze pozytywna ocena, ale kto chce mieć 3 kiedy dąży się do 6?
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
CHECK ENGINE cały czas i nawet nie wiadomo dlaczego. Auto jedzie, silnik ładnie pracuje, a kontrolka pali się non stop.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wymiana wtrysków w benzynie to rzadkość, a tutaj proszę niespodzianka.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TFSI 170KM 125kW
[l/100km]