Silinik awaryjny , ale wygoda duża , koszty napraw szkoda słow . Zawiodłem się kompletnie na aucie , co chwila coś nawala.Jezeli chcecie kupic a6 to mniejszy motor .uważam ze motor 2.5 tdi jest kompltna pomyłką.
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik 2.5 tdi( 180 ps chip tuning 210 ps), bez sprezarki nie istnieje. Silnik bardzo dobrze pracuje ale powyzej 2000 obr po załączeniu turbiny czuc jak auto rwie do przodu .Ale poniżej 2000 obr trzeba bardzo uważac ponieważ nie załancza się jeszcze turbina i sam silnik to tragedia "żółw" .Kilka razy zanim doszedłem do wprawy prawie miałbym wypadek. Gdy ruszałem na skrzyzowaniu ja mu "pedał do podłogi a Audi w miejscu "
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia manulana 6 plus R .Mozna się namęczuć .Biegi krótkie co chwile trzeba je przełanczać .Polecam tiptronic.
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa przy tej mocy całkiem całkiem.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
W trasie siadła mi pompa koszt regeneracji 2500 tys. Mojemu koledze w modelu 2.5 tdi 150 ps również siadła pompa .
Awaria spręzarki 900 zł.
Zawiesenie 2000 tys .
Wąż od podcisnienia zł
Przepływomierz 900 zł
Ogólenie nie polecam
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 V6 TDI 180KM 132kW
[l/100km]