Witam.Chciałem już coś napisać od dawna dla odwiedzających tego forum o tym aucie.Kupiłem je w czerwcu 2013 roku za 16 tysiecy. Auto kupione na PL tablicach.Ubezpieczyłem je na kwotę 3 tys zł ze względu na to że większość roku jestem w holandii. Jak kupiłem to wymieniłem rozrzad i filtry i oleje. Wyjechalem nim w lipcu i już po miesiacu strzelił mi w nim rozrząd.Auto pojechało z NL do PL na lawecie. Kupiłem silnik uzywany za 2.5 tyś plus dojazd do PL 300zł i powrót 600zł. Aha bym zapomniał wymieniłem przy okazji zawieszenie przednie bo mi stukało 1.5 tyś. Po powrocie jezdziłem koło 3 miesiecy i zauważyłem wyciek oleju przez gume łaczącą turbo i interculer okazało sie że pękła. Polski Mechanik zrobił mi to za 300zł. Następnie za 2 tygodnie jadąc do pracy nawaliła mi turbina. Znowu Auto poszło lawetą do PL. Teraz stoi na warsztacie. Dowiedziałem sie że zatarła sie turbina i odma jest zapchana koszt koło 2tys do zdobienia.Osobiście wydałem na to auto koło 30 tys a na chwile obecną chcę je sprzedać za 8tysiecy i nie ma chętnych. Odradzam kupna lepiej dołożyć i 1.9Tdi kupić i chipa włożyć. Słuchajcie się mechaników
Wrażenia
1,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Masakara wiecej stoi u mechanika jak nim jezdze. Strach wyjezdzać w dłuższą trase
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Częste
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 V6 TDI 163KM 120kW
[l/100km]