Kultura pracy i elastycznasc jest w tym modelu OK:)
2,0
Skrzynia biegów
Automat (multitronic)- Jeśli śie dba wymieniając olej itp to powinna działać. Chodź są przypadki w których mimo dbania o ową skrzynie ona sama z siebie potrafi nawalic. A koszty to nawet 8 tys. złoty a minimalny koszt to 4 tys. słotych
5,0
Układ jezdny
Układ jezdny również okejjj :)
Komfort
5,0
Widoczność
Widocznosc do przodu doskonała na boki równiez, lekkie zastrzeżenia mam do widocznosci do tyłu ale sa one nikłe:))
5,0
Ergonomia
Dobra
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Z Klima jest podobnie jak ze skrzynią trzeba o nią dbać a będzie wszystko dobrze:))
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsce w środku hmm Jest go dużo zarówno dla kierowcy jak i dla pasażerów z przodu czy też z Tyłu
4,0
Wyciszenie
To tak. Wyciszenie z zewnątrz jest dobre lecz wyciszenie slinika nie jest zbyd fajne... Lecz miło jest posłuchac ta kultularną prace slinika szczególnie przy obrotach powyżej 2tys obrotów :))
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Miosto- od 8 l. do 11 l. (w korkach)
Trasa- okolice 7 Litrów, przy ekonomicznej jezdzie tzn około 140 km/h
Cena Przeglądów hmm pierwszy przegląd kosztował mnie 200zł
Koszty naprw no tu jest gorzej, ale czego chciec po takiej pojemnosci wszystkie czesci sa droższe od np 1,9 tdi. Głupi rozrząd w serwisie audi 5 tys. złotych. O Skrzyni juz napisałem wczesniej a reszty kosztów nie znam gdyż mam za krótko to Autko:)
5,0
Stosunek jakość/cena
Cena Dość duża Ale warto :)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic więcej
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nic więcej
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 V6 TDI 163KM 120kW
[l/100km]