z mocą jest różnie , ale jak się człowiek przyzwyczaji to juz brakuje , trzeba wciskac powyzej 3000 tys ale juz za moment trzeba zmieniac bieg bo 4000 to maks
5,0
Skrzynia biegów
bez zarzutu
5,0
Układ jezdny
trzyma sie jak przyklejony do drogi
Komfort
5,0
Widoczność
chyba nie moze byc lepiej
5,0
Ergonomia
typowy niemiec , wszystko przemyslane , ok
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ok
3,0
Wyciszenie
z tym jest roznie , jezdzilem volvo i nowszym audi i tam jest znacznie lepiej wyciszone , klekotania prawie nieslychac . Praktycznie powyzej 2000 obrotow barwa silnika brzmi fajnie , odrazu slychac ze to V6
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
taka pojemnsc i srednie spalanie makssss 7,5 litra /100 km , lepiej sie nie da !
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
drobiazgi raczej sie nie psuja , jak w Alfach , Fordach itp
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
z tym jest roznie , jak sie ma samochod kilku letni z duzym przebiegiem to musi cos nawalic nie ma sily.
Ja wymienialem jak narazie z duzych rzeczy wtryski , 2000 zl :(
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 V6 TDI 150KM 110kW
[l/100km]