Karoseria
: karoseria jest całkiem ok, jak nigdzie nie było przywalone to rdzy nie było.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: przepływomierz, czujniki
Zawieszenie
: wahacze, tuleje
2,0
Całokształt
No jedyne co można pochwalić to wygoda i wygląd. Samochód ładnie się prezentuje, ale niestety nie nadrabia całością...
Wrażenia
1,0
Silnik
Silnik chodzi masakrycznie głośno, cieknie z niego cały czas, co prawda robiliśmy go 3 razy bo lało, i wyciek jest mniejszy ale nadal jest...
1,0
Skrzynia biegów
Skrzynia automatyczna, chodziła dobrze przez 4 lata, nagle zaczęła źle wrzucać bieg z dwójki na trójkę, regeneracja z wstawieniem i zmianą oleju w nowej skrzyni 4800 plus 700zł jeśli okaże się że jakaś tam pompa jest walnięta, co jest widoczne dopiero po rozebraniu.
2,0
Układ jezdny
4 wahacze na jednym kole, w kółko coś stuka i jest do wymiany, ceny ich bardzo wysokie, tulejki też cały czas do wymiany.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność ok.
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dość długo się nagrzewa.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
No chyba przestrzeń i wygląd to jedyne co można pochwalić w tym aucie... Wygląda bardzo ładnie, ma dużo miejsca i gdy jest skóra w środku prezentuje się elegancko.
2,0
Wyciszenie
Co się dziwić, skoro silnik wyje jak szalony, to i w środku nie może być cicho. Jak dodajesz gazu lepiej zakładać słuchawki :)
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali bardzo dużo, 10 L / 100 KM ale to na trasie, po mieście jeszcze więcej. Naprawy bardzo drogie, pomimo że moje auto jest z 1998 roku, nie jest nowe, części powinny już trochę potanieć, no ale cóż, zbyt jest bo cały czas się psuje.
2,0
Stosunek jakość/cena
No autko z 1998 można kupiĆ za ok. 10tys. , ale lepiej się tym nie sugerować bo częsci masakrycznie drogie...
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Cały czas sypie się zawieszenie - wahacze, przeguby, tuleje- niby to takie pierdółki ale to wszystko akurat do tego auta wiele kosztuje ;]
Elektryka cały cza siada - to szyba się nie otwiera, to światło się nie zapala, to nie pipczy gdy zostawisz zapalone światła, to jakieś czujniczki , przepływomierz i tak w kółko
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Skrzynia zwykle na przebiegu 230tys. siada, silnik też często się psuje.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 V6 TDI 150KM 110kW
[l/100km]