Autko moze i wygodne ale trzeba sie modlic zeby nic nie nawalilo bo wtedy koszty naprawy ida w tysiace. Silnik 2,5 TDI to jedno wielkie nieporozumienie. Nie dosc ze spalanie tego samochodu, czy to w miescie czy to w trasie, to istny koszmar, nijak ma sie do tego co pisza inni, to na dokładke wszystko co moze sie zepsuc i tak sie zepsuje. Chcac zaoszczedzic na naprawach (pompa paliwa ponad 3000 zł) montowalezm zamienniki ktore po kilkunastu tysiach szlag trafial. Głupie swiece ... wymiana ich wiaze sie z rozebraniem polowy silnika, maskownic tak wiec "pod blokiem" tego nie zrobimy a mechanik na pewno zazyczy sobie kilka stowek. Zawieszenie miekkie i baaardzo awaryjne. Po kilku tysiach km na naszych drogach zaczyna pukac, stykac, trzeszczec.
Ceny klockow, tarcz, tloczkow i innego osprzetu to tez jest kpina. Zdaje sobie sprawe ze nie jest to skoda czy tez renault ale te ceny to zdecydowanie przesada tymbardziej ze auto ma juz ponad 10 lat wiec i technologia w nim zastosowana jest juz troche przestarzala.
Roletki na szybach same opadaja, co drugi raz uda sie je podniesc. Elektryka tez zaczyna cos szwankowac bo cos zbyt czesto przepalaja sie zarowki zarowno z przodu jak i z tyłu.
Suma sumarum autko moze i ladne i wygodne jednak jak sie jezdzi miesiecznie max 100 km i po pustych drogach bo inaczej jest szansa ze cos moze nawalic albo wypije conajmniej 12 litrow paliwa.
Wrażenia
2,0
Silnik
Silnik .... jak sie nie zaczal psuc to bylo ok. Teraz to koszmar. Kazda naprawa to spory wydatek !!!
3,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna choc zdaza sie ze trzeba dobrze trafic
3,0
Układ jezdny
Brak zastrzezen ale bez rewelacji. Strasznie buja.
Komfort
3,0
Widoczność
W normie
4,0
Ergonomia
Wszystko pod reka. Brak uwag ale tez bez rewelacji.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mało wydajny nadmuch mimo wymiany filtrow kabinowych
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tu jest pgromny + za miejsce
4,0
Wyciszenie
W miare cicho do 140 km/h. Powyzej juz daje o sobie znac zawieszenie.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Paliwo .... w miescie minimum 10 i to bez zadnych szalenstw. W trasie troche lepiej ale 7 litrow przy jezdzie emeryckiej to sredni wynik.
3,0
Stosunek jakość/cena
Tanie w zakupie, potwornie drogie w eksploatacji
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tu pokretlo, tu przycisk, tu wajcha .... zawsze cos tam szwankuje.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Silnik, silnik, silnik .... i zawieszenie.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 V6 TDI 150KM 110kW
[l/100km]