auto niezłe ale koszty serwisowe drogie za samo uszczelnienie i wymianę napinacza paska alternatora 1400 zeta i to nie w serwisie
Wrażenia
4,0
Silnik
tiptronic oraz quattro nie robią z niego rakiety ale nie jest zle
4,0
Skrzynia biegów
tiptronic na razie nie jest żle
4,0
Układ jezdny
trzyma się drogi jak przyklejony
Komfort
4,0
Widoczność
do tyłu mam parktronic więc nie jest zle
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
klimatronic działa idealnie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dużo miejsca
3,0
Wyciszenie
cicho, słychać tylko muzyke z radia /bose/
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
średnio 10 litrów
3,0
Stosunek jakość/cena
cena adekwatna do jakośći
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jedynie co to zawierzenie nivo. Jeden amortyzator kosztuje nowy 3250 zeta Używka od 500 nawet do 1000 zeta Wjednym delikatnie ucieka mi powietrze , chyba założe zwykłespręzyny chociasz trochę szkoda.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 TDI quattro 150KM 110kW
[l/100km]