Przeniesienie napędu
: Może mnie nie zaskoczyło, ponieważ już miałem quattro, ale dalej cieszę się z tego napędu jak dziecko z nowego resoraka.
5,0
Całokształt
Bardzo komfortowy, dynamiczny, świetnie wykończony samochód.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik chodzi bardzo ładnie, ma ładny dźwięk, moc jest wystarczająca, choć quattro i automat trochę mocy zabierają. Przy takiej skrzyni i quattro mniejszy silnik nie dawałby frajdy z jazdy, a ten zapewnia bardzo przyzwoite osiągi, przy w miarę rozsądnym spalaniu. Jedynym mankamentem tego silnika są przepalające cewki, nie jest to często, ale zdarza się, ja zawsze jedną mam w bagażniku na zapas-wymiana prosta, koszt jednej ok. 120zł
5,0
Skrzynia biegów
Wszystko chodzi jak powinno, choć z miejsca start byłby lepszy przy manualu, ale wygoda jazdy super.
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobrze się prowadzi, a najlepsze jest quattro. Zawieszenie troszkę twardsze od E-klasy(posiadam 2.3 benzynę), ale bardzo komfortowe.
Komfort
4,0
Widoczność
To duży samochód, więc jest czym manewrować na parkingu, ale z czujnikami parkowania jest bardzo dobrze dobrze. Lepiej niż mercem.
5,0
Ergonomia
Zarówno w A6 jak i E-klasie nie da się nic zarzucić.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest dobrze, ale czas nagrzewania auta jest zbyt długi, nie ma porównania do merca, tam jest momentalnie ciepło nawet w mrozy.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
rewelacja!
5,0
Wyciszenie
Ogólnie super, tylko na wysokich obrotach silnik mocno słychać, ale ma superowy dźwięk.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
średnio pali 16,5 gazu przy dynamicznej jeździe. Maksymalnie przy wariowaniu 19, min na trasie Ostróda Warszawa 13.
4,0
Stosunek jakość/cena
Jest to drogi samochód, ale jakość materiałów wewnątrz, komfort, świetne wyposażenie i osiągi są warte swojej ceny.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak wspominałem czasem spali się cewka i ja miałem dziwną przypadłość, której nie mogłem zlokalizować-pykanie w tylnym zawieszeniu. Wszystko wyglądało jak nowe, żadnych luzów a pykało ja nakrętka Kubusia. Winowajcą okazała się górna poduszka amortyzatora(choć wyglądała idealnie coś w niej pykało),teraz jest super.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 3.7 V8 260KM 191kW
[l/100km]