Zawieszenie
: Miało być szybkie zużywanie się wachaczy i drogie wymiany, ja wymieniłem trzy i wydałem 600 zł.
5,0
Całokształt
To autko było moim marzeniem przez naprawdę długi czas ale nie wiedziałem czy mnie na nie stać. Nie tylko jeżeli chodzi o zakup auta ale przede wszystkim utrzymanie go. Audi mile mnie zaskoczyło tym, że jest bardzo mało awaryjne, części eksploatacyjne nie są drogie ale przede wszystkim tym, że bardzo fajnie wspólpracuje z gazem LPG. Proszę uwierzyć trzy lata bezawaryjnej taniej jazdy i jeszcze do tego jest czym pojeździć. 193 km to może nie jest jakiś demon szybkości ale jak na normalne poruszanie sie po drogach to w zupełności wystarczy i wyprzedzenie ciężarówki nie sprawia najmniejszych problemów.
Wrażenia
4,0
Silnik
Pracyje równiutko, przyspieszenie z niskich obrotów bardzo przyzwoite.
5,0
Skrzynia biegów
Szybka i precyzyjna a przede wszystkim niezawodna.
4,0
Układ jezdny
Jak skręcasz to skręca....
Komfort
4,0
Widoczność
Słupki nie przeszkadzają zbytnio, czyli jest ok. Do tyłu również jest nieźle, ale nie mogę wyczuć długości sedana mimoo, że jeżdżę 3 lata.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Lubię duże samochody i ta przestrzeń odpowiada mi.
5,0
Wyciszenie
Mimo,że po otwarciu maski słychać pracujące wtryski gazu to w środku jest cichutko. do 150 km/h jest też wporządku.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mówią, że audi z takim silnikiem to portfel bez dna, ja się z tym nie zgadzam w ciągu trzech lat eksploatacji i przejechanych 80000 km wydałem wraz z dwukrotną wymianą kompletnego paska jakieś 4000 zł.+ koszty paliwa jakieś 26 zł na 100km. To dużo?
5,0
Stosunek jakość/cena
Te auto są teraz naprawdę tanie, więc za taką jakość auta 10-cio letniego zapłacić 20 tys zł.z dużym mocnym motorem - naprawdę rewelacja.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 V6 193KM 142kW
[l/100km]