Przeniesienie napędu
: Tylko tiptronic jak przesiądziecie sie z manuala to napewno zostaniecie zwolennikami automatu.
4,0
Całokształt
Super limuzyna o nowoczesnej opływowej sylwetce dla ceniących komfort i sportową jazde.
Wrażenia
4,0
Silnik
Praca silnika równa i jak na te lata bardzo kulturalna, bardzo dobre przyspieszenie (0-100 8,4s pomiar) i niski hałas przy wyższych prędkościach, głośno sie robi powyżej 170km/h.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia automatyczna tiptronic bardzo precyzyjna, zmienia bieg wtedy kiedy potrzeba bez znaczących nieprzyjemnych szrpnięć. Polecam te wersję! (niska awaryjność), natomiast odradzam typu multitronic montowaną od 2001, na 5 sprowadzonych przez kolege aut 3 nadawały się do naprawy lub wymiany skrzyni, a naprawa bardzo droga.
5,0
Układ jezdny
Auto doskonale trzyma sie nawieżchni, zakręty można pokonywać z dużymi prędkościami nawet przy przednio napedowej wersji, a quattro to już majstersztyk.
Komfort
4,0
Widoczność
Jak na swoje gabaryty widoczność wporządku, do tyłu jak i na boki bez problemu.
5,0
Ergonomia
wszystko pod ręką i na swoim miejscu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatronic to super sprawa, możliwość obsługi dwoch stref, latem przyjemnie chłodzi a zimą grzje.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4 osoby dorosłę podróżują bardzo wygodnie, nawet na długich trasach.
4,0
Wyciszenie
Do 170km/h cicho. na postoju przy odpalonym silniku wogle nie słychać pracy.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Taki silnik troche potrzebuje spalić ale dobrze nadaje się do zagazowania przez prawdziwego fachowca, ale uwaga na zakup z zamontowaną już instalacją zazwyczaj są to śmietniki najlepiej samemu zagazować albo zapoznąć się z widzą np na www.lpg.info.pl żeby nie dać się oszukać. A jak komuś nie przeszkadzaj ceny PB to jezdzić i czerpać naprawde prawdziwą przyjemność z jazdy.
4,0
Stosunek jakość/cena
Przystrepna cena a jakość na najwyższym poziomie
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Uważać na wielowahaczowe zawieszenie i przy wymianach nie oszczedzać na tanich podróbkach. Najlepiej montować oryginalne elementy Lemfordera albo solidnej niemieckiej firmy Febi, inne to śmieci na 10-20tys km. Pozatym dbać o skrzynie automatyczną i o wymiane oleju w niej co 60tys.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 V6 193KM 142kW
[l/100km]