Auto prowadzi się jak tramwaj po szynach, nie jest jakoś specjalnie drogie w utrzymaniu. Generalnie jestem zadowolony z niego, choć układ hamulcowy w moim przypadku nie jest rewelacyjny. Ogólnie auto hamuje, ale nie jest to, czego bym oczekiwał po samochodzie tej klasy. Ostatecznie padł mi silnik, a koszt jego naprawy raczej mija się z celem, więc prawdopodobnie będę zmieniał auto na jakieś inne, jednak jeżeli wszystko byłoby w porządku, mogę z czystym sumieniem polecić taki egzemplarz.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik mimo, że V6, to łatwy w samodzielnej naprawie, jednak mało miejsca jest pod maską. Generalnie polecam tą jednostkę. Części nie są jakoś specjalnie drogie, lecz wiadomo, stówka do stówki i się uzbiera pewna suma, więc z diagnozą usterek bym uważał, ponieważ nie zawsze błąd zapisze się w komputerze. Trochę bierze oleju, a poza tym jest dobrze.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia tiptronic, jak to w quattro, mam wrażenie, że znakomicie przenosi moment obrotowy na koła. Doskonale sobie radzi przy dynamicznej jeździe, jak i przy spokojnej. Generalnie nie miałem problemów ze skrzynią biegów. Można by zapomnieć, że w ogóle taka istnieje w tym aucie. Nie ma skrzyni, auto jedzie! Napęd quattro jest po prostu rewelacyjny.
4,0
Układ jezdny
3,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
2,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 30V quattro 193KM 142kW
[l/100km]