Inne
: Silnik, układ hamulcowy, wyciszenie i skrzynia biegów.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: Stary układ wydechowy i klimatyczacja.
Silnik
: Wyciek oleju.
Zawieszenie
: Mogłoby dłużej wytrzymać.
5,0
Całokształt
Samochód jest świetny. Gdy do niego wsiadasz i jedziesz w trasę czujesz się bezpiecznie i komfortowo. Pomimo ogromnego zapasu mocy nie chcesz przyspieszać - chcesz się delektować jazdą. Perfekcyjnie wykończony i dopasowany do kierowcy.
Wrażenia
5,0
Silnik
Wsiadasz, ruszasz, czekasz, czy coś będzie się dziać. Po chwili wiesz, że nic cię nie zaskoczy. Silnik ma tyle zapasu, że wiesz, że nawet trzy ciężarówki przed Tobą nie popsują Ci dnia. Cichy, kulturalny, taki jak chcesz!
5,0
Skrzynia biegów
Ta skrzynia jest po to, aby umilić życie kierowcy. Jeśli chcesz szybciej przechodzisz na tiptrinic i kręcisz jak chcesz. Płynna zmiana i redukcja biegów bez zastanowień - o to chodzi!
5,0
Układ jezdny
Układ jezdny jak najbardziej pozytywnie mnie zaskoczył. Pozwala poczuć się jak w fotelu za 15tyś. Wszystkie nierówności wybiera znakomicie.
Jedynie koszt wymiany i jego częstość pozostawia odrobinę do życzenia.
Komfort
5,0
Widoczność
Przednia szyba - ogromna, po bokach również przestronnie. Tylna szyba elokwentna i nie za duża, ale widoczność bardzo dobra. Do niczego pod tym względem nie można się doczepić.
5,0
Ergonomia
Pokrętła, przyciski, guziki i gałki - wszystko blisko i pod ręką. Wygoda w każdym calu. Aż chciałoby się powiedzieć, że to samochód pod względem ergonomicznym dla "nygusa"!
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzanie w najgorsze mrozy szybkie i mocne. Kilka minut i przy -30st.C autko całe cieplutkie i przytulne. Wentylacja wzorowa. Nawet przy maksymalnej mocy wentylatora stopery do uszu nie są potrzebne.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca siedzi z przodu jak Lord. Pasażer z przodu również. Na tylnej kanapie bez problemu można zmieścić dwóch dygnitarzy wraz z asystentką. Miejsca jes wystarczająco na prawdę dla każdego z pasażerów.
5,0
Wyciszenie
Jadąc zgodnie z przepisami silnika prawie nie słychać, gdy wcisnąć do dechy gaz wówczas słychać piękny pomruk v6, to zachwyca. Jadąc spokojnie można odpocząć - śpiesząc się można się napawać dźwiękiem V6.
Wyciszenie perfekcyjne!
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Koszty zawsze chciałbym mieć niższe, ale za to co oferuje ten samochód i biorąc pod uwagę instalację gazową to ekonomika jest na przyzwoitym poziomie. Koszt tankowania gazu jest na prawdę niewielki w stosunku do benzyny.
5,0
Stosunek jakość/cena
Mam egzemplarz z 1999, kupiłem 4lata temu więc koszt zakupu to 10%wartości salonowej bryki w 1999roku - co tu dużo mówić? Stosunek jakości do ceny jest nieporównywalny/
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W tym wieku układ wydechowy ma swoje wady trzeba go czasem zespawać, również klimatyzacja zaczyna szwankować i część żeczy wymieniłem po prostu na nowe.
Ale nie można tego porównać z zakupem nowego nawet "budżetowego" auta.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na szczęście poważnych usterek brak. Mam nadzieję, że tak pozostanie. Ale gdyby coś to można kupić używane: skrzynię lub silnik, a tych też jest pod dostatkiem.
Tym się nie martwię!
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 30V quattro 193KM 142kW
[l/100km]