Autem jeździ się wspaniale, nie trzeba się zastanawiać przed wyprzedzaniem , po prostu wciska się gaz i jedzie.
Jest to auto dla tych którzy cenią sobie komfort prowadzenia.
Model z najlepszych lat motoryzacji, 17 lat i zero rdzy, a na dzisiejsze auta gwarancja na lakier to 3 lata.. W środku dużo miejsca, zarówno z przodu, i z tyłu, a za tym jeszcze ogromny bagażnik, wszystko jest dopracowane i przemyślane, auto idealnie wyciszone. Podsumowując jest to ekskluzywna limuzyna z zacięciem sportowym.
Wrażenia
4,0
Silnik
wybór jak dla mnie był oczywisty - Silnik 2.8 jest kompromisem miedzy mocą,a ekonomia. Żadnych turbin, czysta wolnossąca mechanika. Spalanie takie jak w 2.4, to samo oprzyrządowanie, takie same koszty eksploatacji, a dzięki rozwierceniu 30 km więcej :) Jedyna wada to te jednostki lubią się pocić.
5,0
Skrzynia biegów
Bez zastrzeżeń, ale mógłby być 6 bieg do takiej mocy. Biegi zmienia się jak w nowym aucie, skrzynia pomimo wieku samochodu chodzi idealnie.
5,0
Układ jezdny
Auto trzyma się drogi jak przyklejone, wcześniej nie miałem samochodu z napędem na 4 koła - przy takim napędzie auto nie dość, że potrafi pokazać kły na drodze to nie wiem co by trzeba było wyprawiać, żeby wpaść w poślizg, poza uśmiechem na twarzy trzeba przyznać, ze bezpieczeństwo i trakcja jest na najwyższym poziomie.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W środku bardzo dużo miejsca, zarówno z przodu, i z tyłu, a za tym jeszcze ogromny bagażnik.
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 30V quattro 193KM 142kW
[l/100km]