Przeniesienie napędu
: Tiptronic i Quattro to to czego brakowało w poprzednich autach
5,0
Całokształt
Przy zakupie A6 rozważałem dwa silniki 2.5 TDI 180KM i 2.8 Benzyna + sekwencja. Wybór padł na benzynę a to dlatego ,że disle mają ponad dwukrotnie wieksze przebiegi . A samochód to nie tylko silnik zużywają się też inne podzespoły.A co do kosztów to ten zakup wyszedł mnie taniej od TDI a i kosz 100km też mam tańszy.
Polecam każdemu skrzynię Tiptronic no i napęd na 4 koła Quattro( dzięki niemu wyszedłem z kilku opresji nie tylko zimowych)
Wrażenia
5,0
Silnik
Auto klasy wyższej, moim zdaniem najlepszy silnik (V6 2.8) Rewelacyjny Tiptronic no i Quattro
5,0
Skrzynia biegów
Tiptronic to rewelacyjna skrzynia
4,0
Układ jezdny
Bolączką Audi jest aluminiowe zawieszenie. Ale jak się wachacze wymienia na bieżąco (dużo zamienników) to nic strasznego.Ponadto zawieszenie jest komfortowe
Komfort
5,0
Widoczność
Mimo że auto ma prawie 4.8m to nie mam problemów z widocznością
5,0
Ergonomia
Audi to wzór ergonomi wszystko jest na właściwym miejscu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Climatronik to najwyższa pułka w klimatyzacji.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Na tylniej kanapie nawet trzy osoby siedzą komfortowo.
5,0
Wyciszenie
Super być może w TDI-kach coś słychać ale nie w tej benzynie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Klasa wyższa nie jest tania w utrzymaniu.Ale ja założyłem gaz sekwencyjny. i koszty mam mniejsze jak w 2.5 TDI
5,0
Stosunek jakość/cena
Audi to nie jest tania marka ale też nie tracą tak na wartości jak inni. Nie zamienił bym mojego auta na nowszy w klasie średniej ( w tych samych pieniądzach)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Poza zawieszeniem to nic nierobiłem
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Mimo że autko ma 9 lat to poza zawieszeniem (tylko 2 wachacze wymieniłem) to nie miałem żadnych problemów.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 30V quattro 193KM 142kW
[l/100km]