Nic do zarzucenia. Nie do ogarnięcia w mieście, na trasie doskonała dynamika.
3,0
Skrzynia biegów
Oczywiście manual. Dość precyzyjna ale stanowczo za krótka mimo że 6 biegów. I - 50kmh, 2-100kmh. Może to kwestia tak dużej mocy.
5,0
Układ jezdny
quattro to jedyny napęd jaki ma rację bytu w tym zestawieniu. Trzyma te 250 bardzo dobrze na drodze. Przyspieszanie w łukach pokazuje znakomitą przewagę nad jedną osią. Auto dość miękkie.
Komfort
4,0
Widoczność
mocno wyciągnięty w tył, przydał by się dobry parktronik. Nawiewy na szyby działają bardzo dobrze.
4,0
Ergonomia
Tu raczej widziałbym kubełkowe siedzenia. Wszystko pod ręką, dobra jakość wykończenia - o wiele lepsza niż w nowszych modelach.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Porównywalnie z e39. Oczywiście a4 czy e46 to maleństwa.
3,0
Wyciszenie
Trochę szumi przy już od 120km/h. Po za tym cichutko. Wszystko dość dobrze spasowane
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
od 8 do .... Średnio 13l. Ceny adekwatne do jakości i mocy auta. Dość trudno dostępne.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.7 V6 biturbo 250KM 184kW
[l/100km]