Szukaj

Ocena kierowcy - Audi A6 C5 Sedan

Miszna, miszna@poczta.fm, 16 lat temu
Silnik 2.7 V6 biturbo 250KM 184kW
Rok produkcji 2003
Przebieg: 155 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Audi A6 C5 Sedan 2.7 V6 biturbo 250KM 184kW 2001-2004 - Oceń swoje auto
4,15
4% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Zaskoczyła mnie różnica w dynamice silnika kiedy wyjechałem autem od tunera (VTG).
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo kulturalny i elastyczny. Po chiptuningu zaskakująco szybko rozpędza to dość ciężkie auto (1700 kg) Jest naprawdę oszczędny.
4,0
Skrzynia biegów
Manualna 6 biegowa. Wszystko działa sprawnie ale nie idealnie. Jestem w stanie sobie wyobrazić, że biego wchodzą bardziej precyzyjnie, ale może zbyt wiele wymagam od 5- letniego auta z przebiegiem 160000 km. na 6 biegu 100 km/h przy 2200 obr/min.
4,0
Układ jezdny
Trzeba się liczyć z tym, że stały napęd na 4 koła ma i zalety i wady. Na mokrym lub na śniegu sprawdza się rewelacyjnie. Na suchym tylko zwiększa opory auta (gorsze osiągi i większe zużycie paliwa). Poza tym skomplikowanie układu napędowego wpływa na koszty utrzymania pojazdu.
Komfort
4,0
Widoczność
Co trzeba widać.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W lecie chłodzi w zimie grzeje, bez zastrzeżeń.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestronnie i komfortowo zarówno dla pierwszego jak i drugiego rzędu.
4,0
Wyciszenie
Dardzo bobrze wyciszona kabina (wolałbym, żeby silnik było słychać nieco bardziej) Po 5 latach pojawiły się jednak w kabinie dwa świerszcze jednego już się pozbyłem ale drugi mnie jeszcze drażni - dlatego 4.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeśli chodzi o zużycie paliwa odsyłam do raportów spalania (8-20 l/100 km) Podam dla porównania koszty części - zamienników, które miałem okazję kupić. Tarcze przód ATE 210 PLN/szt. -//- tył 130 PLN/szt. Klocki przód ATE 230 PLN/kpl. Olej około 7 l, filtry; oleju 50 PLN, powietrza 40 PLN Regeneracja turbin 1200 zł/szt - a są 2. Zawieszenie przód około 1200 PLN/kpl Poduszki pod silnikiem 320 zł/szt sprzęgło 600 zł/ kpl koło dwumasowe 1700 zł/szt
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zawieszenie nie jest na nasze drogi.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po 160 000 rozleciała się jedna turbina, więc i drugą należało regenerować. łączny koszt to około 5000 zł. Po 150 000 koło dwumasowe do wymiany. Koszt operacji koło + sprzęgło 3000 zł.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.7 V6 biturbo 250KM 184kW [l/100km]

Średnie zużycie
12,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,1
Maksymalne średnie zużycie paliwa
20,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Audi A6 C5 Sedan 2.7 V6 biturbo 250KM 184kW
Średni koszt przejechania 100 km
56,00 zł
14,5
l/100km
10,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Audi A6 C5 Sedan