Bardzo komfortowy samochód, rewelacyjne zabezpieczenie antykorozyjne, bardzo dobra jakość wykończenia.
Wrażenia
4,0
Silnik
optymalny silnik do tego auta, ale nie jest to demon prędkości, spalanie przy lpg ok, ale na dzisiejsze czasy na Pb byłoby za drogo. Przy 4 osobach samochód robi się ociężały.
4,0
Skrzynia biegów
zrobiłem 42 tysiące kilometrów i uszkodzeniu uległ sterownik. Dodam że skrzynia to CVT ( multitronic) .Już naprawione. Mi odpowiada, komfort bardzo wysoki, oby to szło w parze z bezawaryjnością. Na dzień dzisiejszy mechanicznie i elektronicznie skrzynia super działa.
5,0
Układ jezdny
Jak na razie tylko przegub wymieniony. Reszt ok Co do komfortu to samochód jest miękki.
Komfort
5,0
Widoczność
Czujniki cofania to podstawa. Cofając nic nie widać. Reszta ok
4,0
Ergonomia
Jak na rok 2000 jest ok.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Rewelacja, bardzo dobrze wszystko działa. Szybko się nagrzewa zimą, i schładza latem. Cyrkulacja bardzo dobra. Nie mam zastrzeżeń.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Brak zastrzeżeń. Dużo miejsca z przodu i z tyłu.
4,0
Wyciszenie
Do 120km-130km cisza, potem trochę głośniej ale tragedii nie ma.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
średnio, jak na tak stare auto ceny części powinny być niższe. Na szczęście z awaryjnością jak na razie jest ok.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniądze raczej nic innego z V6 pod maską i tym komfortem nie znajdziemy. Duży plus że korozja nas nie dotyczy a więc auto można eksploatować auto długie lata.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nigdy mnie nie zawiódł. Zawsze wrócił sam do domu.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Multitronic sterownik 2200zł z wymianą oleju.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 V6 165KM 121kW
[l/100km]