Silnik
: Ten silnik to już dawno powinien stać w markecie na półce z konserwami. A nie w większości z alu wykonany więc nawet na puszki się nie nadaje.
4,0
Całokształt
Super autko fajnie się prowadzi, jednak te silniki 2.0 ALT to złom pijący olej jak wsciekły.
Wrażenia
1,0
Silnik
Najgorsz silnik jaki kiedykolwiek miałem. Spalanie oleju nawet poł litra na 100km. Po remoncie (wymiana pierścieni tlokowych i kapitalnym remoncie glowicy) spadło do okolo 0.1-0.2l/100km. Przez ten nieszczesny olej w ciagu 40tyś.kilometrów zjechałem dwa katalizatory.
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Spoko choć drogi w wymianie. Nie polecam chinczyków po 500 zł za komplet. Zaczną stukać zanim się ubrudzą.
3,0
Karoseria
Jak pisał poprzednik. Rdzewieje w ocynku. Haha wiadomo błotniki to można wybaczyć (sól, kamienie) ale purchle na dachu to sroga przeginka. Lakier oczywiscie oryginalny.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Super
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mega pojemny. Czterech koszykarzy może podróżować.
5,0
Wyciszenie
Super.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Poza LPG 11-12l/100km nalezy olej doliczyć. Przy cenach dobrego syntetyka wychodzi jak jazda na Pb.
3,0
Stosunek jakość/cena
Powiem jak nosacz "kiedyś to było". Od roku 2000 w górę jest coraz gorzej.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Rzadkość
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Raczej brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 130KM 96kW
[l/100km]