Auto marzeń wielu kierowców. Pojemny bagażnik kombi i ... te osiągi
Wrażenia
5,0
Silnik
Sam miód. Wcześniej miałem S6 i to była prawdziwa rakieta, ale RS to ... kosmos!!! Mam ją dopiero 1 rok i na razie nie było najmniejszych usterek, motor jest doskonale sprawdzony w innych modelach w wersji 4.2 - w S6 340km - tutaj 450 i jedyne o co się obawiałem to turbiny, ale po 55km na jedną to chyba żadna wyśrubowana wartość więc 0 obaw.
5,0
Skrzynia biegów
Koleś z Chicago chyba jeździł resorakiem - RS6 nigdy nie miało manualnej skrzyni!!! Od samego poczatku wychodzi tylko i wyłącznie z triptonikiem. Tak samo ma S6 od 2001 - wyłacznie automat. Istnieje możliwość montażu manuala, ale dopiero po opuszczeniu salonu (nie ma tego w opcji) i udaniu się do Quattro GMBH - koszt 5000euro. Wiem, że montują do S6, ale RS6? Wątpię!!!
5,0
Układ jezdny
Adaptacyjne zawieszenie i fantastyczne zachowanie dzięki legendarnemu napędowi na 4 koła to marzenie każdego kierowcy!!!
Komfort
5,0
Widoczność
Tradycyjne kombi A6, więc widoczność w każdym kierunku fantastyczna
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu. Tradycyjne A6 - różnica to doskonałe fotele recaro i alcantra na wszystkich elementach dachowych.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Audi zawsze doskonale radziło sobie z wentylacją w modelach A6, więc tu też nic nie ma do zarzucenia. Daję tylko 4 ponieważ VW Pheaton ma według znawców przekosmiczny układ klimatyzacji ,więc to jemu należy się 5
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca bardzo dużo, ale jednak w S8 przestrzeń przed kierowcą jest przestronniejsza. I tak jest więcej miejsca niż w M5, co do Merca E55 to okular ma zbyt taxi styl
5,0
Wyciszenie
Doskonały układ wydechowy sebringa sprawia, że do kierowcu dociera to co powinno i zachwyca w tym aucie. Najwspanialszy jest dźwięk zasysanego przez silnik powietrza - niebo w uszach. To wszystko co słyszych, a ponadto akustyka Bose ... wspaniała
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bez komentarza
4,0
Stosunek jakość/cena
Bez kometarza. Mnie kosztowało 205tys, ale dzisiaj ten rocznik kupisz za około 170tys. Nowe to wydatek około 550tys.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tradycyjna dla audi niezawodność klasy A6. Jedyny mankament to ogromne felgi - 19 i ich stan po przejeżdżeniu wielu kilometrów na polskich cudnych drogach