Zawieszenie
: Qattro świetnie się sprawdza i daje komfort. No i automat!
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy
: Problem z dopasowaniem tarcz i szybkim ich zużyciem.
4,0
Całokształt
Kupione przy przebiegu 13700km. Dobre komfortowe auto dobrze wyposażone. Ale na paliwo ma apetyt. Dynamiczne jak na taką masę, automat i 4x4.
Wrażenia
5,0
Silnik
Trochę się go obawiałem jednak teraz jestem b. zadowolony! Absolutnie nic się z nim nie dzieje. Suchy bezawaryjny. Tylko dbać i jechać.
4,0
Skrzynia biegów
Pierwsze auto z automatem i z pewnością nie ostatnie. Wygoda i komfort. Długo myśli przy ruszaniu i wciskaniu gazu ale potem to już ładnie ciągnie.
5,0
Układ jezdny
Rewelacja. Quattro sprawdza się świetnie choć na lodzie i śniegu nie należy przeginać z gazem bo zarzuci ci tyłek ale na szczęście łatwo wyprowadzić. Jak jest pusty plac ze śniegiem polecam bączki - świetna zabawa! Czasem mi się zdaje że w zakręt mogę wchodzić dowolną prędkością a on i tak sobie poradzi.
Komfort
4,0
Widoczność
Ok Z czujnikami parkowania lepiej niż mniejszymi autami bez czujników. Długa maska i słupki ogranicza widok do przodu. Polecam automatyczne lusterko wsteczne.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzanie foteli - polecam. Trochę trzeba czasu by się schłodziło w środku w upałach na zewnątrz.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Super wygoda. Fotele dobrze trzymają. Zero zmęczenia długą jazdą. 2x dorosłych + 2x dzieciaki przestrzeń wystarczająca nawet na dalekie trasy.
3,0
Wyciszenie
Przy prędkościach od 130km/h słychać szumy toczenia i wiatr przeszkadza w słuchaniu muzyki.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Fizyki nie da się oszukać 1850kg masy, duży nie najmłodszy już silnik 2,5l, Quattro i automat musi wypić ale rekompensuje to komfortem. Ja niczego nie żałuję. No i lubię wciskać gaz. Oczywiście tylko tam gdzie można!
4,0
Stosunek jakość/cena
Uważam że jakość rekompensuje cenę. Ale trzeba unikać jak ognia ASO bo się nic nie znają a kasują jak za obsługę okrętu podwodnego o napędzie atomowym. Płyta z nawigacją 700zł! jakby nie wiedzieli że istnieje internet!:) By zmienić przednie tarcze musiałem kupić trzy komplety i dopiero ASO po VINe podało jakie są właściwe! Cena wymiany miechów pneumatycznych w ASO to jakiś kosmos! Całe szczęście można założyć zwykłe lub używane i kłopot znika.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Generalnie pierdoły i sprawy eksploatacyjne. Czujnik stopu. Tarcze, klocki, oleje, płyn do spryskiwaczy, akumulator dopiero po 5 latach, rozrząd. Nie mogę otworzyć drzwi kierowcy kluczykiem bo nigdy tego nie robiłem i dowiedziałem się o tym dopiero jak mi bateria siadła w pilocie? :)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Dziury w zmurszałych osłonach gumowych na półosiach przednich wymusiły wymianę przegubów. A tak to nic!
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 V6 TDI 180KM 132kW
[l/100km]