Przeniesienie napędu
: Naped 4x4 w moim A6 jest torsksen jest to co innego niż w A4 czy A3 . Napęd jest stały rozdzielony na 4 koła , a w mniejszych modelach niestety sprzęgło typu Haldex . Sprzęgło typu Haldex nie ma porównania do Torksenu .
Silnik wręcz pozorom super , oznaczenie silnika BAU . Podczas jazdy po drodze jak widzę A6 z silnikiem 1,9 TDI to sie brechtam bo ten silnik jest za słaby do tego samochodu. Jest wiele komentaży na temat 2.5 TDI ja jestem naprawdę zadowolony nic nie robiłem w slinku , autem zrobiłem 100 tys km. Jest bardzo elastyczny , wszyscy co kupili 1.9 TDI niech żałują bo naprawdę ten silnik jest lepszy . Moje Audi waży ok 2000 kg i jego spalanie to 8.00 8. 5 litra średnie zużycie . Uważam ze to bardzo dobry wynik przy tym ze jest 4x4 i skrzynia automat . Moi koledzy maja 1.9 130 km spalanie ok 7 litrów , ale jazda tym a tym to niebo a ziemia. Pisze do wszystkich ,aby nie bali sie kupić A6 z tym silnikiem po 2001 roku oznaczenie silnika BAU . Koszt rozrzadu to ok 1500 PLN ale strarczy na 120 tys km . Przy 1.9 TDI koszt to 800 900 PLN ale na 60 tys km.