Jeżeli kupi się zadbany egzemplarz z oryginalnym przebiegiem i dba się o niego - wiele lat bezawaryjnej eksploatacji
Wrażenia
5,0
Silnik
model z 2003 r. ma poprawione walki rozrzadu - w ten sposob wyeliminowano najczestsza przyczyne awarii wczesniejszych 2.5 tdi, po 220 tys zero problemow - wymienilem tylko przy 180 tys wtryski (w aso ok 7000tys, ja kupilem komplet nowych na allegro za 2,5 tys)
4,0
Skrzynia biegów
multitronic uchodzi za wyjatkowo awaryjną skrzynie, ja przy 120 tys musialem wymienic sterownik (3tys), teraz przy 220tys zaczyna troche szarpac - prawdopodobnie za 20-60 tys czeka mnie remont ( 6-10 tys). Poza tym komfort jazdy niesamowity
5,0
Układ jezdny
trzyma sie drogi jak przyklejony, 90% zawieszenia jeszcze fabryczna, zmienilem tylko amort. tyl i jeden wahacz z przodu
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
cztery osoby dorosle + bagaz + 2400km = pelen komfort
4,0
Wyciszenie
troche głośny silnik
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ceny części oryginalnych wysokie, dobrej klasy zamienniki - przyzwoite jak na ta klase auta, oczywiście nie jest to samochód tani w utrzymaniu - drogie ubezpieczenie, koszt zakupu, serwisowanie tez nie najtansze - polecałbym dla rodziny o dochodach powyzej 10tys.
5,0
Stosunek jakość/cena
samochód drogi ale jakość adekwatna do ceny
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przez 220 tys może 5 drobnych napraw 100-500pln
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak dotąd zero
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 V6 TDI 163KM 120kW
[l/100km]